Hejdå!
Imorgon bitti åker jag till Göteborg och demonstrerar. Håll tummarna för mig att jag inte blir ihjälslagen eller biten av ilskna polishundar. Jag rapporterar när jag kommer hem.
Tror att jag ska fisa lite på Bush om jag ser honom. :e
Cloe: Du kan redigera ditt inlägg genom att klicka på det lilla papperet och pennan (IKON) som är synlig ovan ditt inlägg...
Den här: alltså ;)
Moderatorn skall mao inte behöva rycka in så fort nån behöver redigera :)
r) Glömde bort att meddela att de andra två trådarna med önskemål om att redigera ditt inlägg är raderade nu med tanke på att du numera vet hur man gör...
------------------
"Religionen är det betryckta kreaturets suck, själen i en hjärtlös värld,
liksom den är anden i förhållanden utan ande. Den är folkets opium."
Karl Marx
Haha, jag var i Göteborg i går och jag har aldrig sett så mycket poliser i hela mitt liv! :o
..och då ska man komma ihåg att farsgubben är snut och jag varit på polismässa... Detta var värre! ;)
Nåväl, om jag kunde närvara skulle jag också stå och moona åt Bush! :e
EU-mötet skulle jag applådera! ;) §jr
------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans! Queen - Machines (1984)
Läste att det är några fånar som tänker försöka ta sig genom avspärrningarna... hur bränd får man bli egentligen? Snacka om att stå på sina knän och be om stryk.
------------------ These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust.
Vår älskade konung skall också möta Bush ! Hoppas verkligen inte ni skadar Bush! Vad har han gjort er? Han verkar vara en trevlig prick.
------------------
" Svenskarna är välväxta,
kraftiga, smidiga, i stånd
att uthärda det hårdaste arbete,
svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..."
trevlig prick?
jag tycker han verkar korkad och insnöad...
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Ja alla har väll sina egna åsikter... Men det verkar som alla bara tycker det men inte kan argumentera varför de ogillar honom.
------------------
svält och nöd.
Jag tror ordningsmakten fått instruktioner om att vara SÅ snälla som någonsin går, så att EU inte måtte förknippas med förtryck och polisvåld av svenskarna. :l
Men det verkar som alla bara tycker det men inte kan argumentera varför de ogillar honom.
Vem är det som inte kan argumentera här egentligen? Att vara "en trevlig prick" lär inte ha så stor betydelse när det är en politiker vi pratar om.
Jag har inte hört en enda Bushmotståndare som inte kan slänga ur sig en näve saker de ogillar hos honom, dessvärre kan jag inte säga detsamma om bushälskarna.
/me tycker inte om Bushs miljöpolitik, hans abortpolitik och hans vapenpolitik för att nämna några exempel.
Jo, Sannah. Enligt de amerikanska reglerna för hur demokratiska val ska gå till är han demokratiskt vald. Sen kan man ifrågasätta de amerikanska valsystemet, men det gör jag hellre i politikforumet. :)
men bara för man tycker om bush behöver man inte försöka kasta sten å hålla på med sånt skit..
finns så mycket annat man kan göra..
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Det är fanimej idioter som kastar sten och grejar. Jag har själv vart inne nu och kollat hur det ser ut. För jävligt. Jag kan berätta att det inte är polisen som skapar en orolig stämning för det är demonstranternas fel.
------------------
Med vänliga hälsningar Anders Johansson
Maila mig om du vill Det bästa med Stockholm är tåget till Göteborg.
Det gör dom ju alltid. Vissa kan inte visa sina åsikter utan att vara agrisiva!
------------------
svält och nöd.
Francois Voltaire 1731
245 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25