Uäää.. Anfanger ser inte bra ut på internet. :x
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
15 svar · 381 visningar · startad av Annelie
Verkar behövas här ! http://hem.passagen.se/jp73/svenska.htm
Från en som aldrig blir bakis men seg ...
------------------
/Annelie
"Våga älska också dig själv!"
Uäää.. Anfanger ser inte bra ut på internet. :x
------------------
/Erik
Det finns bakfyllepiller här i Konsum. I och för sig har jag aldrig testat dem eftersom jag aldrig har varit bakfull, men ändå... :e
------------------
Daniel Mott
6 cl av valfri spritsort, helst en med låg halt av kongener.
:e
Jag har tre tips för att bli av med en baksmälla:
:bire :birpe :birp
------------------
"640 kilobyte borde räcka för vem som helst."
Bill Gates 1981
Det finns bakfyllepiller här på Konsum
Var, var, var?!! :OO
Jag skulle inte tro att det finns något som det utryckligen står "Mot bakfylla på", det skulle vara mot Konsum:s policy. Du har bergis hittat något piller på hälsokosthyllan... :birp
------------------
"640 kilobyte borde räcka för vem som helst."
Bill Gates 1981
Jag har alltid en sten i fickan. Den skyddar mig från sabeltandade tigrar. Och den funkar för ingen sabeltandad tiger har någonsin stört mig. :)
------------------
/Erik
AeroSol> Vid kassan. Där är en låda som det står "Bakfyllepillret - revoultionerande!". Men i vår konsumbutik hänger hela kondomkollektionen nära godiset med så de har verkligen ingen policy. :e
------------------
Daniel Mott
Erik, vad är det för slags sten? Jag har en bit granit, men jag blir antastad av de där förba*nade kräken hel tiden x( ;)
------------------
These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust.
Från en som aldrig blir bakis men seg ...
Detta tyder på att du aldrig har varit riktigt full. :e
Mina tips är att på kvällen när du kommer hem trycka i dig några Alvedon och massa liter vatten.
Det funkar iaf ganska bra... ;)
Jo. Men blir man sådära törstig ändå?
Jag var bakis på skolavslutningen eftersom min syster tog studenten dan innan. Jag satt där i kyrka i en timme och var skittörstig. Fy fan vad törstig jag var!
------------------
Lapin Kulta - *slurk*
Det ända som funkar är vatten......mycke vatten. Jag brukar inte bli ett dugg bakfull om jag har tagit ett stort glas vatten innan jag går och lägger mig (om man inte har däckat vill säga :e).
------------------
Smygtitta - Min blivande nya sida...kanske!
"Det är dyrt att leva, men i priset ingår en resa runt solen varje år"
spango: Jag har en vanlig gråsten jag hittat. Men jag har provat med granit också och det gick bra det med.
Det måste vara något fel på just din sten! ;)
------------------
/Erik
Hm, jag får nog ringa och klaga...
------------------
These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust.
jag kan bara instämma med förgående talare.. Vatten vatten bara vanligt vatten... så behöver man inga piller..
Men man får ju räkna med att vara lite trög dagen efter.. Det hör till liksom..
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
Kan rekomendera att äta innan man drar hem från stan', dricka mycket vatten och gärna få i sig lite salt oxå. Då saltet binder vätskan i kroppen...
...har förskat mycket på att slippa baksmälla och kommit fram till att salt och vatten fungerar bra, men ett mål mat (gärna kebabtalrik eller liknande) gör sitt till med :)
------------------
Jag är inte vegetarian för att jag gillar djuren, utan för att jag hatar växter.
Gustav: Jo tyvärr har jag varit full ett par ggr i mitt liv. men jag äter o dricker mkt vatten när jag kommer hem o är då endast trött dagen efter.
Bakfylla är ju många ggr pga uttorkningen , så det går att bota/lindra
------------------
/Annelie
"Våga älska också dig själv!"