Jag har idag stött på den mest ohygienska korv-gubben i mitt liv.
Han står i Norrtälje Centrum, Stora Torget och säljer kok- samt grillkorv. Han har ett eget korvstånd under ett stort parasoll.
Jag sitter på lite avstånd, så han ser mig inte, när jag små studerar honom och andra människor som går förbi. Plötsligt ser jag honom fräsa snor ur näsan och skickar ner det i kok-korvs vattnet (när ingen ser det), där korven ligger.
Det där korvståndet står ganska högt så ingen i kön såg honom där han stod nerböjd på baksidan och gjorde detta.
Jag såg detta tydligt och klart, inga missförstånd här inte.
Vem vet vad han mer gör?
DÄRFÖR VILL JAG VARNA ALLA FÖR ATT KÖPA KORV I KORVSTÅNDET PÅ STORA TORGET I NORRTÄLJE. Gubben är ganska kort och mörkhårig. Ca 45-55 år gammal.
Ursäkta skywalker! Jag visste inte att det var så fruktansvärt allvarligt, dessutom så har jag nog missat det där med korspostning. Era små sadist-kontrollanter!
Även jag har sysslat med att plocka bort dina inlägg på de forum jag modererar. Förstår du inte att det inte uppskattas av de kommentarer du fått?
Då talar jag klarspråk så du inte behöver tolka saken själv.
Inlägg postas i de konferenser de hör hemma. I övrigt följer vi strikt netiketten och gällande lagstiftning samt wFs regler.
Detta betyder att du inte kallar någon saker som
Era små sadist-kontrollanter!
Passar det inte dig att rätta dig efter de regler som gäller så är nätet stort och du hittar säkert det forum som passar dig.
Här är den typen av tilltag inte uppskattad.
Men kan du använda en trevlig ton, posta saker där de här hemma samt fylla i en mailadress i din profil så det finns möjlighet för mig att kontakta dig innan jag raderar dina inlägg nästa gång och informera dig om vad jag ämnar göra och varför så är du hjärtligt välkommen att stanna här på wF.
Jag kan ju passa på att meddela att jag är en kvinna på 33 år.
Ville endast varna alla för en massa snusk!
Jag kan passa på att meddela att jag är en kille på 26 år, vad det nu har med saken att göra...
För allt vad jag vet så kan du vara en 43-årig korv- och hamburgerfarbror som vill minimera konkurrensen genom falska anklagelser, men det är bara en teori.
[r] Den bästa åtgärden torde väl vara att kontakta hälsovårdsmyndigheten och/eller skälla ut korvgubben, istället för att spamma ett diskussionsforum?
------------------ skaparen av allt som är mjukt och luktar lavendel
Vi sätter alltså punkt för den här diskussionen och ger attans i att hacka på "Besökare" mera då det om något är att bita sig själv i ryggen vad gäller wF REGLER :)
"Besökare" har gjort några misstag och jag hoppas & tror att det inte kommer att upprepas med tanke på att hon inte skulle återkomma...