Gå på den här böjda linjen tack. Skäms på sig, elfwing!
------------------ Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu Allt som sker, sker.
Allt som när det sker får något annat att ske, får något annat att ske.
Allt som när det sker får samma sak att ske igen, sker igen.
Men gör det inte nödvändigtvis i kronologisk ordning.
Hm, nåt säger mig att jag ska hålla tassarna borta från tangentbordet när jag kommer hem i natt/i morron bitti... :e
------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans! Queen - Machines (1984)
Haha! Ja, det var trist att jag tog bort den, men det var framtvingat av att jag väntade samtal från en viktig person som med största sannolikhet INTE skulle uppskatta mitt sätt att prata.
Men nu har han ju ringt så det kanske är dags att styra upp nåt liknande igen...den var ju väldigt uppskattad! :e
Aja...på rot! kommer från början från när vi var i Åre för några år sen och en kompis fick en trädrot upp i r*ven efter att ha ramlat i ett hopp i skogen. Det gick hål på byxorna och han fick bokstavligen en rot upp i anus! :e
Då började vi att säga "På rot" istället för "precis", "direkt", "som f*n" och sånt.
Men vi var tvungna att sluta med detta efter att den blonda tjejen i A-teens sa "Aja, på rot!" i ett tv-program.
Vi höll alla på att kräkas så då var det slut med det...men det var grymt roligt så länge det varade! I början var det verkligen INGEN som fattade vad man menade...stabilt! :e
Fast det är ju inte roligt utan det rätta uttalet.
Hur ska jag beskriva det...typ skrikande och gäll röst...med inslag av stockholmska och grov göteborgska. Man måste prata så drygt som möjligt...