oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggSjälv tjänar man ju 950:- ;) i månaden......
Skall försöka lämna ett bidrag om det blir något över av mina surt förvärvade slantar......
------------------
"På min tid hade vi inga stenar. Vi fick gå ner till bäcken och tvätta våra
kläder genom att banka dem med huvudet."
CcfMedlem sedan maj 2000376 inlägg Det här var nog det bästa initiativ jag sett på länge!
För en gångs skull en räkning i internetbanken som man betalar med glädje.
AAxelMedlem sedan aug. 20004 638 inlägg *Går omkring med ett pgnummer i plånboken nu. Ska bara komma över mitt dåliga minne så jag kommer ihåg att fixa det..* :e
170 kronor. Tja? :e
------------------
Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>h r->r y (GeekCode 3.12, geekcode.com)
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggJag tillför ett par kloka ord i tråden: ;)
Inget bidrag är för litet. Man bidrar efter egen förmåga och inte i jämförelse med andra. - webbmannen, 2001
Klok man den där webbmannen. :)
/red:
Svordom... Nu passerade jag ju 5145 inlägg... 515:- alltså... :e
[Redigerat av Rikard den 26 mar 2001]
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggrikard: då har du ju nästa nio inlägg gratis, så det kanske var ett viktigt inlägg? ;)
btw: följ insamlingen här!
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
all your base are belong to us!</A>
[Redigerat av @nders den 26 mar 2001]
QQMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg Tja, tvåhundra borde man ju kunna hosta upp. :)
Petra: Se en del av det som konsultarvode... ;)
------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans!
Queen - Machines (1984)
Svordom... Nu passerade jag ju 5145 inlägg... 515:- alltså...
Det är väl inga pengar för en väl avlönad konsult §e ;)
/me har nu oxå fixat in lite pengar, dom lär vara frame den 28 :)
------------------
MVH - C
"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
- Förvirrad Mac-kund
[Redigerat av stoffe-2k den 26 mar 2001]
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Vill bara dela med mig av lite glädje:
Idag hade MacNytt skrivit om mig och wF:s insamling. http://www.macnytt.com/ under rubriken "Hjälp Petra"
Känns mysigt att så många uppmärksammat insamlingen!
Tack både till MacPressen och MacNytt som skrivit om detta! :)
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Det är klart att Petra skall ha en talsyntes.
Pengarna sätts in i morgon...
:f
IicaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg räkningarna betalas på fredag....då kommer en slant :)
------------------
there is no i in orgasm
när du vill träffa
andra
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggJag har inte varit med här på WF så länge, men CyberPet en av dem jag genast la märke till som en trevlig, glad, sympatisk och kunnig tjej.
Självklart vill jag vara med på insamlingen.
Har just loggat in på www.handelsbanken.se (som inte kräver någon dosa).
------------------
Agneta
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggVälkommen till webForum hypatia!
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
EmPeRoRMedlem sedan juli 2000228 inläggInsamling
Det finns totalt 4907 kronor i fonden.
Jöses redan å jag som inte hunit å bidraga med pengar enu....
:h
------------------
EmPeRoR vet inte ett skit om precis någonting, men jag tar i alla fall emot e-post .Det är det inte alla som gör!
EemissionMedlem sedan dec. 19996 721 inlägg Japp. Insamlingen kommer dock självklart att fortsätta, till och med den 30 april. Alla som vill bidraga ska få vara med.
Bidrar man med 1% av beloppet så bidrar med med 1% av det nödvändiga beloppet till Petras programvara och 1% av de överskjutande pengarna, som går till Radiohjälpen. Så enkelt är det.
Så se det gärna också som att webForum gör en insamling till Radiohjälpen. Det vore ju alldeles lysande om vi kunde få ihop en rejäl slant till dem också. :)
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Jag tycker det är helt fantastiskt! :)
Tack alla så hjärtligt mycket! :f
Nu har vi en månad på oss att samla ihop ännumer så att Radiohjälpen får en ordentlig slant! :)
------------------
/Petra
Wwirebird
Hm... vad hände med sidan där man kan kolla så att bidraget registrerats? Jag har iofs noll erfarenhet av webforum, men jag hittar den inte...
Utöver detta gnäll: En eloge till den eller dom som startade insamlingen :)
/Jack
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg wirebird, välkommen till webForum först av allt! :)
Du kan kolla här om bidraget registrerats (det kan ju ta en stund): http://cgi.webforum.nu/ssi/insamling/
------------------
/Petra
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggHej wirebird/Jack och välkommen till webForum!
Ditt "gnäll" ser jag snarare som en fråga, och såna ska besvaras... :) http://cgi.webforum.nu/ssi/insamling/
Högst upp finns en knapp och en förklaring - du kan inte ta fel. :)
/redigering:
CyberPet hann först ser jag. :)
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
[Redigerat av Rikard den 28 mar 2001]
Wwirebird
Tack för hjälpen, båda två :)
Det hade inte kommit in nåt, men det tar väl några bankdagar till då. Banker är ju välkända för att inte vilja skiljas från pengar...
/Jack
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggSen tar det någon dag för postgirot att bekräfta insättningen också. :l
Men, ta en titt på nytt om en dag eller två så... :)