Fel forum! Kolla under länken webbrelaterat...
------------------
"Datorer behöver i framtiden inte väga mer än 1,5 ton."
Popular Mechanics, 1949
8 svar · 365 visningar · startad av jeppe
Hej!!
har just blivit medlem på www.annuntia.com och nu undrar jag om det är någon här som har några erfarenheter av denna sajt?
------------------
I's nice to be importent but i's more importent to be nice.
Fel forum! Kolla under länken webbrelaterat...
------------------
"Datorer behöver i framtiden inte väga mer än 1,5 ton."
Popular Mechanics, 1949
Du får minst 180 kronor per timme
det låter ju perfekt. säger upp mig i morgon. :/
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
nobody expects the spanish inquisition!</A>
Testa följande:
Under en veckas tid glor du på så mycket reklam som möjligt. Räkna hur mycket riktiga pengar (som du kan hålla i handen) du har tjänat.
Nästa vecka går du och pantar burkar. Kolla sedan hur mycket pengar du har tjänat på burkarna.
Sedan berättar du för oss hur det gick.
------------------
webmaster resources
Vi betalar ALLTID 180 kr/tim. Det betyder att du får 2 kr för 40 sekunders lång annons, 3 kr för 60 sekunders lång annons och 1,50 kr för 30 sekunders lång annons. Annonsörer erbjuder de pengarna för den FÖRSTA gången man ser annonsen. Ett annat sätt att tjäna extra är genom att värva släkt och vänner till annuntia.com. För varje ny medlem som du värvar till oss får du engångsbelopp på 4 kronor.
Du kommer att få mellan 1 till 15 (max) annonser/dag. I början av vår verksamhet antalet reklamfilmer kan bli mindre.
Lite uträkningar:
15 (max antal annonser) * 3kr (max betalning/annons)
=
45kr/dag
--------
3kr (1min annons) * 60 (min/h)
=
180kr/h
Lite vilseledande marknadsföring...
------------------
Aktier är bra! Man kan vinna hur mycket som helst på dem, men bara förlora 100%!
[Redigerat av Viking den 14 maj 2001]
Hehe, men kommunen betalar förhoppningsvis mer än 45kr om dagen...
------------------
Aktier är bra! Man kan vinna hur mycket som helst på dem, men bara förlora 100%!
Hehe, lycka till ;)
------------------