CChakotayMedlem sedan feb. 20001 143 inlägg Jag såg nog vartenda avsnitt av USA-gangsterserien "Sopranos", som SVT sände i ett tjugotal(?) avsnitt i vintras.
En sak som slog mig var att männen aldrig tog av sig sina chicka, vita ärmlösa undertröjor, ens när det skulle föreställa att de idkade älskog med olika damer. :o
Personligen tycker jag att ett av de mest missprydande plagg en man kan ha på sig är just en vit ärmlös undertröja. :(
Att vit ärmlös undertröja tycks vara obligatorisk som enda överkroppsplagg i alla tänkbara och otänkbara situationer i övrigt, i vissa länder, har man ju länge sett i långfilmer, men varför behålls den även vid älskog :q
Har de såna regler i USA att manliga skådisar inte får agera topless... eller har jag missat något - älskar damer vita ärmlösa undertröjor :q
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Knappast.
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
älskar damer vita ärmlösa undertröjor :q
Funderar du på att skaffa en? ;)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägghar någon någonsin sett en mafioso utan denna omtalade undertröja?
det har inte med kvinnor att göra, utan att de är brottslingar.
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
nobody expects the spanish inquisition!</A>
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Du menar att brottslingar svettas mer? :e
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggVad är det för fel på vita undertröjor? :q
------------------
404 - signature not found
Jämfört med nätbrynja så är den väl rätt OK om man skall behäva välja.
------------------
Janne
"Det är för väl att lögnen finns - för tänk om allt man hörde var sant.
Albert E
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggcyberpet: jag menar givetvis att alla brottslingar bär vit undertröja.
------------------
En vit ärmlös lätt gulnande vit undertröja som luktar svett & gammal fylla måste väl vara det sexigaste som en man kan ha på sig???? :e
------------------
Forumledare webForum
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggskywalker, du är singel, väl :q §jr
------------------
@nders: Det där kan jag tyvärr inte svara på då mitt civilstånd varierar ganska kraftigt från helg till helg :e
-Ja, jag är singel...
------------------
Forumledare webForum
GGustavMedlem sedan jan. 20001 932 inlägg Nätbrynja är så fruktansvärt osmakligt!
Fast det är j*vligt coolt! :e
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Skybirp:
"En vit ärmlös lätt gulnande vit undertröja som luktar svett & gammal fylla "
Är den försedd med firmans logga också :q
Du behöver ju inte bo i bildemonteringens arbetskläder på fritiden, även om du är sponsrad med kläder av dom ;)
Kanske dags att aktualisera den så saknade wF-tröjan igen, annars kan du glömma Mia ;) .
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
*Tänker på Mia och byter genast tröja efter en rejäl tvagning* :)
------------------
Forumledare webForum
AAnnelieMedlem sedan mars 20002 542 inlägg Undertröja ett 6pack folköl o sportspegeln får ryyyyyyysningar :)
------------------
/Annelie
"Våga älska också dig själv!"