Jag tycker att du skall hålla dig själv som ytterst ansvarig eftersom du valt att bo i Falun. §e
------------------
/Tor
11 svar · 236 visningar · startad av Skywalker
Eftersom det toksnöar i Falun just nu så borde det väl snart vara jul igen antar jag :q
Frågan är varför vi tillåter att det snöar i Maj... Ska jag ringa upp nån ansvarig? ;)
*Känner mig hösttrött pga vädret*
------------------
Forumledare webForum
Jag tycker att du skall hålla dig själv som ytterst ansvarig eftersom du valt att bo i Falun. §e
------------------
/Tor
Det är väl SMHI som är ansvarig för vädret i Sverige, så Sky du får väl fråga dom om det är jul snart.
------------------
F.Sundström
Make Love Not War!
stäm SMHI...De är roten till allt ont och blött...:)
------------------
//McMiller
"Jag har tiden på min sida när jag gör diamanter av guld..."
Det var inte +30 celsiusgrader när kortegen rullade i Göteborg. Det kan jag dessvärre inte tillåta, kan jag ta det personligt med dig Sky"birp"walk-"brupp"-nupp"-man?
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=17" TARGET=_blank>Vilket namn är fräckast? (bire)
</A>Hur stort är världens lager av atombomber?
För övrigt bor jag endast ca 50 mil från Birpe, tyck synd om mig!
Sky"birp"walk-"brupp"-nupp"-man?
Tolk? fårstår inte brimbaianska...:)
------------------
//McMiller
"Jag har tiden på min sida när jag gör diamanter av guld..."
Snö är bättre än åska ... som vi har haft HELA natten ... snö faller tyst ... !!!;)
------------------
"I never understood a single word he said, but I helped him to drink his wine."
Hmmm, igår kväll, ok då, natt, när jag gick och la mig regnade det och var 7*C varmt, idag när jag vaknade var det snöstorm, naturen vet verkligen hur man får ner humöret hos folk :(
------------------
Maximalt skydd för privatlivet - minimalt skydd åt offentligheten
För övrigt bor jag alldeles för nära Birpe, tyck synd om mig!
Snö är bättre än åska ... som vi har haft HELA natten ... snö faller tyst ... !!! ;)
Det är för att man inte ska ligga och sova när det åskar på natten, då ska man kolla på det underbara skådespelet ;)
------------------
Maximalt skydd för privatlivet - minimalt skydd åt offentligheten
För övrigt bor jag alldeles för nära Birpe, tyck synd om mig!
Bire är insnöad.
------------------
Med vänliga hälsningar Anders Johansson
Min hemsida
Min mailadress
"Föreställ dig att jag är hjärndöd" - från en Bimbo i klassen
Axel sov som en stock när det åskade.. ;) Flera klasskompisar sa att det hade åskat. Jag bor nedanför vattentornet i Mjölby och i somras när det åskade slog flera blixtar ner i åskledaren där, ungefär 100 meter från mitt hus. *coolt*
Jag trodde att det kunde bli varmt idag så jag cyklade till skolan utan jacka. Frös. När jag nu skulle komma he igen var det lika kallt. Frös. Skit också.. ;)
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Klicklänkar - ett enkelt sätt att hjälpa!
Stöd Amnestys kampanj mot tortyr!
Jag har bott i Kiruna i 5 år under min skolålder, och två av åren så snöade det på skolavslutningen - och vi sjöng nån sommar låt :)
------------------
The trend is your friend