Jag har ju varit i Stockholm nu i torsdags och fredags och då träffade jag Sonny & Karin från Baren, Ingvar Carlsson, Björn Rosengren och hon som spelar Eva i den riktiga filmen Adam & Eva (Josefin Nilsson).
Hu? jag springer minsann aldrig på några b-kändisar här i stockholm :(
Om man inte räknar med fd finansminstern Kjell-Olof Feldt förstås :e
------------------
"Develop for it? I'll piss on it."
Microsoft CEO Bill Gates, about developing
applications for Steve Jobs' NeXT Computers -
which led to the demise of NeXT in 1993.
Josefin Nilsson och Ingvar Carlsson är väl inga B-kändisar? Den förra är ju både framgångsrik sångerska, skådespelerska samt sexig gotlänning och den senare är ju en fd. statsminister.
Vad definerar du som A-kändisar? Påven och Elvis Presley eller? :)
------------------
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad" - Socker-Conny
Jaså, du "träffade" en massa B-kändisar? Jag tycker det verkade som om du såg dem... ;)
------------------ These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust.
Ja just det, Johannes Paulus (påven) och Elvis är ju riktiga A-kändisar.
Och för det andra hejjade jag på Ingvar och han hejjade tillbaka, sedan stannade vi och pratade med Sonny & Karin i cirka 5 minuter. Björn Rosengren vinkade jag till när han åkte iväg i en Volvo V 70 och han vinkade tillbaka. Josefin från Adam & Eva sprang vi på vid entrén till TT huset (Tidningarnas Telegrambyrå) och även henne pratade vi med en mycket kort stund.