M mott Medlem sedan juni 2000 1 356 inlägg Frågan 26 apr. 2001 12:34 #1 Igår var jag och åt på McDonalds. När jag skulle ta brickan välte Colan och ramlade ner på golvet med ett splash... Jag fick en ny och de torkade upp.
När jag idag var där igen och beställde, ramlada Colan IGEN på samma ställe! Snacka om pinsamt!
Har aldrig tappat en Cola innan, börjar tro att någon har satt en voodoo-cola-tappnings-förbannelse på mig! :e
------------------
Daniel Mott
------------------
En stängd mun fångar inga flugor....
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg jag tror att den allsmäktige guden-av-sockerhaltiga-prylar försöker tala om för dig att du bör dricka mer mjölk! :)
------------------
<A HREF="http://cartman.nu " TARGET=_blank>
all your base are belong to us!</A>
M mott Medlem sedan juni 2000 1 356 inlägg Måste testa att beställa mjölk på samma restaurang nästa gång... Meddelar hur det går! :e
------------------
Daniel Mott
Jag är mest förvånad att det finns folk som äter på MCDonalds. Deras mat är inte god!
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
S Sannah Medlem sedan dec. 2000 2 147 inlägg burger kings pommer regerar. mums.
------------------
Detta är inte en signatur.
Finns inget bättre än Wendy's hamburgare. Double Classic meny ska det vara!
Goda pommes, gott bröd, färsk sallad, god dressing, och perfekt stekta fyrkantiga hamburgare!
Har aldrig ätit något godare!
------------------
/Erik
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg yeah! wendy´s är störtbra! :)
------------------
Vet du om de finns i Sverige?
------------------
/Erik
C Chainsaw Medlem sedan sep. 2000 1 124 inlägg Jag säger bara Sibylla. Visst, det dröjer en stund, men vem i helvete har bråttom?
------------------
Snyggt, Chainsaw. Tränar inför VM i core dump, ser jag?
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg MAX!
------------------
"I got nothing against god, it's his fanclub i don't like".
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg erik: nej, jag tror tyvärr inte det...
däremot har jag för mig att kfc skulle öppna i heron city... inte riktigt samma, kanske, men ändå.
------------------
Ehh.. Är inte Pizza godare? :e
------------------
Forumledare webForum
Pizza, kebab, Mamma Scans köttbullar, alla är de bättre än McD's burgare.
------------------
Janne
"Det är för väl att lögnen finns - för tänk om allt man hörde var sant.
Albert E
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Börjar känna ett behov av att flytta denna tråd till Mat-forumet... :e
A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg Know what? Pappa dricker alltid mjölk när han är på McDonalds. Det är bara att fråga så får man en sån där tredecilitersgrej.
Själv undviker jag McDonalds och äter mycket hellre på mindre ställen om jag ska ha snabbmat. ;)
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Klicklänkar - ett enkelt sätt att hjälpa!
Stöd Amnestys kampanj mot tortyr!
P Putte Medlem sedan aug. 2000 210 inlägg Kan inte annat än hålla med Casca . Finns det några bättre hamburgare än deras?
------------------
SM-Guld 2002.
Forza Luleå
[Redigerat av Putte den 26 apr 2001]
KFC >> Finns inte dom redan i Sverige :q
McDonalds mat tycker jag är helt OK när man är i stan och behöver äta... Men självklart är hemlagat strået vassare när man är riktigt hungrig :)
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Valentino Rossi , Nastro Azurro Honda