Troligen så blir det nog en Ferrari som vinner... Synd nog !
Tänk om Mika kunde vinna igen ?? Då kanske vi är ännu ett steg närmare en acceptering av motorsporten även här hemma i svedala..
Minns för ett par år sen nere på Anderstorp när jag äntrade sekretariatet och blev ståendes vid alla foton på Ronnie Pettersson som fyllde väggarna där...
Fick nästan en liten krokodiltår i ögat skall erkännas.
Ni som är lite yngre kommer nog inte ihåg vem Ronnie var en gång.. Men jag kommer ihåg det tvsända loppet från Monza 1978 som det var igår. *snyftar lite*
Tänk att vi haft världsmästare i F1 här i Sverige och nu har vi inte ens en godkänd bana ... Tragiskt !
Men i Hedemora håller man på att kämpa för en Svensk motorstadion som håller måttet... kolla gärna : www.motorstaden.com
Ge dem stöd !! Det gör jag ...
Och nu lättar vi upp detta deppiga inlägg med en... :e javisst !
Nej nej nej.. nu har ni missuppfattat någonting. Mika Häkkinen låter Schumi vinna lite för att det ska bli spännande! :e Förra året var det ju inte roligt att se på F1 när Häkkinen vann.. och vann.. och vann.. och vann.. och vann.. och vann.. :e
------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.
Ingen F1 utan Ferrari! Schumi är ju dessutom ganska bra på fotboll. Jag tror att han har spelat i en tysk division 3 klubb om jag inte minns helt galet.