även fast man inte är särkilt trevlig, får man ta åt sig?
------------------
www.sannah.f2s.com
------------------
31 svar · 338 visningar · startad av jeppe
Jag tycker bara att det är fantastiskt att folk (ungdomar och vuxna) som inte känner varandra kan vara så hjälpsamma och trevliga mot varandra. Även om jag inte varit medlem så länge känner jag mig välkommen och alla är trevliga. Jag vill oxå tacka upphovsmännen till webforum.. :e tack för en bra sajt.
[Redigerat av jeppe den 19 apr 2001]
även fast man inte är särkilt trevlig, får man ta åt sig?
------------------
www.sannah.f2s.com
------------------
Sannah:
Nej detta är till alla medlemar på webforum även dig
------------------
I's nice to be importent but i's more importent to be nice. :o)
Yeah. Guldläge. *tar åt sig som faan* §jr
------------------
"Jag vill ju vara så där tuff och originell som alla andra"
*Avundsjuk på Sannah*
Jag har väl inte hellaer varit snäll mot dig? Dessutom riktar du dig ju bara till ungdomar och vuxna. Var kommer Skybirp in då? ;)
------------------
Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Ursäkta om jag rörde upp några känslor där. Jag hade inte sett att Skybirp är dalmas. Förlåt.
------------------
Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
*pustar ut*
------------------
Axel Veibäck
Jag håller med dig Jeppe. Förr så använde jag IDG:s eforum när jag behövde hjälp men där var det så mycket tjafs i alla trådar så jag tröttnade.
När jag sen hittade wF så blev jag (precis som du) väldigt förvånad över hur mycket trevliga och hjälpsamma människor det fanns. :)
Matti, Swey, Woodi, Rikard, CyberPet, Robban, Juhlin, Johnsen för att bara nämna några som jag fått hjälp av. TACK! :bire
------------------
/Tor
Web-Tor
Tack! :r :bire
------------------
woodi
Forza Motorsport
www.johan-skog.nu
[Redigerat av woodi den 20 apr 2001]
Tackar Web-Tor! :)
Ska jag nämna några så skulle det väl vara @nders, Vide, Rossifumi, Jojoxx, frankof, spango, Chainsaw, de som Web-Tor nämnde och självklart även Web-Tor! :)
(kanske glömde några.. ryt till i så fall! ;))
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
det här är ju alldeles fantastiskt!
erik juhlin: tack! :r
det känns som om jag måste plocka fram LarsG, emission, Erik Juhlin, CyberPet, Rikard, Vide, johnsen, PatrikB, med flera.
dessa osjälviska personer som ställer upp i tid och otid ska ha en stor eloge.
dessutom:
jeppe: fantastiskt trevligt att du känner dig så välkommen. och fantastiskt trevligt av dig att starta en sån här tråd, för man blir så glad det. :D
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
all your base are belong to us!</A>
SKulle villja slänga ett extra tack till Robban och nicclas! Dessutom till Kjell för att han orkar med oss och hans fina arbete med wF!
------------------
woodi
Forza Motorsport
www.johan-skog.nu
hur kunde jag glömma kjell :q
enormt stort tack till både kjell och FlashX för det jobb ni båda gör!
keep it up! :)
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
all your base are belong to us!</A>
[Redigerat av @nders den 20 apr 2001]