Men Annelie! Vad spelar en namnsdag för roll när du gör inlägg nr 2kI!
Fetgrattis! :D
------------------
SM GULD 2000 OCH 2001
DJURGÅRDENS IF
11 svar · 265 visningar · startad av Annelie
som har namnsdag idag ihop med Annika ...så OM det finns fler Annika/Anneli(e) här så Jättgrattis !! på er alla
------------------
/Annelie
"Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."Nalle Puh
Men Annelie! Vad spelar en namnsdag för roll när du gör inlägg nr 2kI!
Fetgrattis! :D
------------------
SM GULD 2000 OCH 2001
DJURGÅRDENS IF
:r Ooops det såg jag inte :r
------------------
/Annelie
"Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."Nalle Puh
gr :)
Precis, namnsdag har du ju varje år, men du skriver inte 2000 inlägg på wF varje år! Grattis Annelie :)
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
;) Ticketack. Har bara haft namnsdag ett par år ju :) Annelie kom för 3-4 år sedan.....
------------------
/Annelie
Grattis på dig flicka lilla ;)
Har en tjejkompis som heter Annika. Får väl ta och ringa henne och tjöta av mig ;)
------------------
Med vänliga hälsningar Anders Johansson
Min hemsida
Min mailadress
"Föreställ dig att jag är hjärndöd" - från en Bimbo i klassen
Nu måste det vara något fel på inläggsräknaren. Det står 2003 på alla Annelies inlägg.
Mmm ser det :( det stegar i alla inlägg när jag gör ett nytt ??
------------------
/Annelie
*Så har det varit i urminnes tider om ni vill veta* ;)
------------------
Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)