------------------ Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Själv streamar jag från d:\mp3. Då slipper jag Britney Spears och annat jävla otyg som de spelar på radio. Jag skulle kunna döda för att få höra en RATM-låt på radio!
------------------
Snyggt, Chainsaw. Tränar inför VM i core dump, ser jag?
Det var ett stort intresse för radiokanaler minsann! Idag fungerar Capital FM bättre.
Tyvärr fungerar inte det gamla hacker-tricket "?PageServices" på deras Netscape Enterprise. Man kanske skulle börja surfa lite mer på .mil domäner... som "på den gamla goda tiden". :-)
------------------
"Never underestimate your opponents." - Name the movie.
Jag skulle kunna döda för att få höra en RATM-låt på radio!
Då är nog P3 kanalen för dig. Iofs så spelar ju även dom Britney-slynan och annat skit men det får man leva med, till skillnad från de kommersiella kanalerna så händer det faktiskt att låtar som inte är mainstream spelas på P3, jag har hört både Rage och Rollins Band spelas. P3 Live som Matti nämnde är ju super, där förekommer ju allt från gammal svensk pop-punk som Charta 77 till Iron Maiden och Machine Head.
------------------
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad" - Socker-Conny
Det var ju nån kille som spelade RATM i en halvtimme i Frank. (Frankrerat) Yihaa!
------------------ Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25