SydMedlem sedan feb. 2004489 inlägg
nitro2k01 skrev:
Syd skrev:
Ett litet irritationsmoment är att klockan säger "fem över/i halv" istället för "tjugofem över/i". Det kan den halvhändige dock fixa lätt genom att läsa medföljande readme.
Ja? Det är ju korrekt svenska? Men det kan ju vara lite enklare att läsa tjugofem dock.
Korrekt svenska? I sådant fall borde det ändras, varför inte vara konsekvent i sitt sätt att säga (någonting) i/över (timme X). Helt plötsligt säga fem över/i halv (timme X) är väl lite konstigt?
I övrigt ligger det en sekatör på mitt datorskrivbord och klockan är 17:21.
PPeddaMedlem sedan juni 20006 031 inlägg Uppdaterat skrivbordet lite.
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inläggHär är mitt trista och till 100% osamurizade skrivbord. ;)
Caze, har du äntligen switchat nu?
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggKlart man är en switcher! (y) Däremot har jag inte hittat nån snygg bakgrund än... :r
HepzyMedlem sedan juli 2002433 inläggCcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg
magnusfeldth skrev:
Caze, har du äntligen switchat nu?
Yes, PC är historia nu! ;)
https://www.playpark.se/asdf.gif
+ min bästaste bästa spellista.
PPeddaMedlem sedan juni 20006 031 inlägg
magnusfernstrom skrev:
https://www.playpark.se/asdf.gif
+ min bästaste bästa spellista.
Fin ordning på ikonerna. :e
FfridanMedlem sedan sep. 2005406 inlägg
caze skrev:
Yes, PC är historia nu! ;)
Underbart, inte sant?! :h Själv bytte jag till Mac i somras.
CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg
fridan skrev:
Underbart, inte sant?! :h Själv bytte jag till Mac i somras.
Det gjorde jag också! Men jag sa det nu! ;)
Kan hända jag byter till mac när dom släpper x86 baserade maccar(hårdvara för riktiga män :p ).
Pedda & Vimp: sitter inte och planerar min ordning på ikonerna direkt. Men PeddaN^ du kanske sitter och ritar upp schemaN^ LR!?
VVimpMedlem sedan juli 20022 537 inlägg
magnusfernstrom skrev:
Pedda & Vimp: sitter inte och planerar min ordning på ikonerna direkt. Men PeddaN^ du kanske sitter och ritar upp schemaN^ LR!?
Du måste ju ha ansträngt dig ordentligt för att få ensån jävla röra :e
Alltså, hur fan får ni det till svårt att ha lite mappar utspritt på sitt skrivbord?
Ungefär som att säga: "vilken jävla röra du har, fyra glas står på ditt bord, och inte ens i rad - hur har du fått en SÅN röra?"
EEEEEEEEEH, jag tog in glasen, ställde dom där, och så står dom nu där.
Mapparna ligger bara där, fan vet jag hur de kom dit.