Hmm, nu har jag sett första halvan av det första avsnittet av Kanal 5s senaste dokusåpa och jag ställer mig frågan, "är detta verkligen på riktigt?".
Är det någon som har koll på om det är helt och hållet "äkta" eller är det spelat? Finns det verkligen människor som vill skylta med sitt patetiska kärleksliv i TV som den där Olle eller är allt bara ploj?
Någon som har lite bakgrundsinformation om serien?
Nu vill jag inte att ni bönder skriver massa blaj om att alla stockholmare är så där och liknande för då tar jag jag en taxi ut på vischan och mular er i koskit. :e
------------------
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad" - Socker-Conny
Finns det verkligen människor som vill skylta med sitt patetiska kärleksliv i TV som den där Olle eller är allt bara ploj?
Japp, folk gör vad som helst för pengar och lite berömmelse.
------------------ Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Mylar? Är inte det de där hemska varelserna i Emil i Lönneberga?
Hmm, det låter lite avlägset bekant. Kanske.. Jag har en småländsk kompis jag kan fråga :)
Mylarsegel är jag dock säker på att det finns något som heter.
Hursomhelst, för att återgå till mitt ursprungliga ämne, jag har blivit dokusåpafrälst och jag måste få veta om "Stockholmare" är äkta eller om det är fejk. Är det äkta så är det ta mig fan ett snäpp bättre (och pinsammare) än "Nalles show" (som för övrigt producerades av samma bolag).
------------------
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad" - Socker-Conny
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Nej, det är inte äkta. Hörde ett reportage om serien på radio.
Jugge och Olle var ju tidigare med i dokusåpan "Nalles Show" (den var grym ;)). Och Slackern blev faktiskt uppraggad i programmet singel på fyran. Hade då ett jobb.. :)
Meningen är att man ska undra om det är på riktigt. Och det verkar som om de har lyckats! :)