Oops har Mr Skywalker hittat sin "seriösa" sida ?? ;)
------------------
/Annelie
"Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."Nalle Puh
22 svar · 537 visningar · startad av SkywaIker
Lägg av allihopa med tramset, det är inge kul längre. Spela kula istället. Jodå..., själv har jag ätit gott och ska nu se på TV en stund.
[Redigerat av SkywaIker den 05 apr 2001]
Oops har Mr Skywalker hittat sin "seriösa" sida ?? ;)
------------------
/Annelie
"Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."Nalle Puh
annelie, det är inte vår bire, utan nån förfalskare. :o :e
------------------
Detta är en signatur.
Hmm, detta verkar inte så seriöst :(
------------------
"I have to return some video tapes" - Patrick Bateman, American Psycho
Inte alls, jag nollställde bara min räknare för att inte reta upp andra som inte har lika många inlägg som jag. Annelie, hur har du det? Är allt väl?
SkywaIker snyggt I ....Grr att jag gick på det :( Nästa grej förutom Sannah som berättade , var att denne SkywaIker pratade MED mig det gör ej den rätta mannen ;)
------------------
/Annelie
Usch vad ni tar i. Vad är det med er? Jag som alltid har varit snäll.
Men ngt är skumt ?!?!
http://home.swipnet.se/annelie-c/skywalker.gif
------------------
/Annelie
Skywalker
Forumledare
Säg mig varför du ej står i medlems listan ?
Utan numera "bara" SkywaIker
------------------
/Annelie
*Dubbelsuck*
Annelie: Fattar du inte att "SkywaIker" är ett pucko som försöker vara rolig på min bekostnad?
------------------
Forumledare webForum
Skywalker jag S*er i vem som är vem... :) men varför står ni ej båda i medlems listan ?
Må vara trög men...
------------------
/Annelie
jösses..
http://cgi.webforum.nu/wfcgi/memberlist.cgi?s=name&svalue=skyw
;)
------------------
Forumledare webForum
ja jössa på du :)
Gå in på medlemmar sök på bokstaven S sid 3 :)
http://home.swipnet.se/annelie-c/skywalker.gif
JA jag är envis , om det undgått ngn ?!?! §jr
------------------
/Annelie
[Redigerat av Annelie den 05 apr 2001]
Med sann webForum logik så har bires nya reg hamnat sist under bokstaven B :e
Skyklart som alltid ;)
//Red Det kanske är ett tecken, en gång bire alltid bire :birp
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
[Redigerat av Luxman den 05 apr 2001]
ÅH NEJ :( Jag som TRODDE jag var detektiv :) 1-0 till dig IGEN Luxman
------------------
/Annelie