Jippie!
Äntligen den här roliga dagen!
Har tyvärr bara inte kommit på nåt bra skämt..
Programmerade ett program för länge sen som jag skulle ge till en kompis o säga att det kunde söka efter alla fusk till typ vilket spel som hellst.. men jag har aldrig använt det :l
Väninnans dotter tejpade osthyveln på undersidan o skrek på sin mamma om hjälp. Mamman kunde inte fatta varför den sega hushållsosten inte gick att hyvla. Medan dottern låg dubbelvikt på golvet :)
------------------
/Annelie
”Döm aldrig i vredesmod
eftersom vreden går över men domen står kvar.”
Min galna syster var väldigt smart i år...
Igår fick jag ett sms där det stod att Angelika (hennes & hennes pojkväns katt) hade hoppat ner från deras bar och brytit benet och att de var hos veterinären...
Jag ringde naturligtvis och var jätteorolig, min syster lät helt hysterisk så hennes kille fick ta över telefonen och förklarade att det var ett tidigt "aprilskämt"...det var inte gråt utan det var skratt som fick henne att låta helt skum :l...hmm, ett första aprilskämt den 31 mars (hon hade blandat ihop datumen), visst, dessutom om en sån sak. Vad blir det nästa gång? Att hon fått en dödlig sjukdom? *Suckar* :)..vissa är sitt eget bästa arpilskämt (*pik* :))
------------------
Here Horse, Good Horse, I always wanted a Horse like you, I won´t hurt you, Good Horse
inte så roligt precis
hmm
men ändå
har en kortfilm när 2 polare håller på å skruvar en lyskontakt(där man tänder) plötsligt får ena kompisen stötar(hmm). den andre blir väldigt rädd medans han käkar en banan
den första viker sig för skratt medans den andre slänger bananen i ansiktet på honom.. inte så kul grej heller men ändå
=)
------------------ "may the rejn 2000 be with ya"
372 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e