Sådärja, då var man ett år äldre. Hur ska man då fira detta? Tja, jag för väl som de flesta andra gjort: skänker en slant till CyberPet. Må dessa slantar bringa dig och andra gott. Jag skulle ändå bara köpa öl för pengarna, så det är lika bra att de faktist kommer till nytta.
Hoppas bara att det här inte sabbar min "image" som elak, vresig kaffedrickare, kodare och hemsidegranskare... ;)
------------------
Snyggt, Chainsaw. Tränar inför VM i core dump, ser jag?
------------------ Axel Veibäck
GU d+(-) s: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>+ r-> y (GeekCode 3.12 - ungeek)
Delad glädje är dubbel glädje så många tack också för bidraget. JAG kommer att ha mycket glädje av talsyntesen, dessutom kommer det nog bli en slant över till Radiohjälpen så där blir många barn glada.
Vilket fint sätt att fira på!
Om vi träffas nån gång ska ja bjuda dig på en pilsner. :)
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.
Hoppas bara att det här inte sabbar min "image" som elak *klipp* hemsidegranskare...
Nej, inte om man läser inläggen i kolla min hemsida. Man tror snarare att du ljuger ;)
Du kanske borde kolla pg-kontot innan du bjuckar Motorgåsen på bira, CyberPet :e
\t Grattis, var det visst ;)
------------------ Life feeds on life feeds on life feeds on life feeds on life...