Jag bor då i slutet av denna beryktade "dödens väg" Vi har haft ganska många otäcka trafikolyckor här i Nynäshamns trakten. Allt detta p.g.a en urkass väg (Väg 73)
Ånej Annelie, nu hittade jag minsann ett felaktigt citat! ;)
Senast jag var hemma var det då rakt inte varken motorväg eller motortrafikled till Ekerö... Räknas förresten Lidingöbron som motortrafikled?
Men jag håller med om att Nynäsvägen är usel - tur att jag åker via Oskarshamn när jag ska till Gotland i maj... :e
------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans! Queen - Machines (1984)
*Sjunger lite*
Se så mycket olja som rdan runnit in i viken. Texaco, Uno-X, Esso och Nynäshamn.. ;)
------------------ Axel Veibäck
GU d+(-) S: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>h r->r y (GeekCode 3.12, geekcode.com)
Förlåt. Jag kom bara på att tänka på den sången när jag läste Nynäshamn. Oups, för att undvika upphovsrättstjafs kan jag säga att det är citerat ur Blandaren.. ;) Äh.
------------------ Axel Veibäck
GU d+(-) S: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>h r->r y (GeekCode 3.12, geekcode.com)