webForumDet fria alternativet

/me

Småprat

35 svar · 834 visningar · startad av Darth Vader · sida 2 av 2

Frågan, av Darth Vader

Darth Vader suggest that the first puny human that reaches 40 kI nw will rule supreme! Darth Vader demands the throne! All hail Darth Vader - Slayer of All! \------------------ Darth Vader \[Redigerat av Darth Vader den 22 mar 2001\]

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan jan. 20012 437 inlägg

Det stämmer så när som på en punkt:

Den magiska konstanten av en vattenbuffels agerande gentemot en giraff varierar oerhört om bägge djuren vistas i varm mjölk, dessutom försvagas vattenbuffelns luktsinne upp till 50% av magneternas placering på ishockeyplanen.

------------------
Forumledare webForum

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Det bibringar en sinnesstämning så vid den tidpunkt då på angivet sätt beträffande en plätt:

Den magiska konstanten av en vattenbuffels agerande gentemot en giraff varierar oerhört om bägge djuren vistas i varm mjölk, dessutom försvagas vattenbuffelns luktsinne upp till 50% av magneternas placering på ishockeyplanen.

Vänta ett tag här nu... NU har ordet "ishockeyplanen" nämnts två gånger i denna tråd... Ska tråden flyttas till sportforumet månne?

Nej då, vi kan helt enkelt låta bli att säga det ordet igen!

"Tant Astrid! Vrålade kvinnan strax efter att vattnet hade gått, Ge mig en tidning för böveln! Tant Astrid tittade stressat på klockan i hopp om att hennes hund skulle hinna tillbaka från årsmötet. -Jag levererar ditt skenheliga skrivbord en annan dag!

------------------
Forumledare webForum

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Tja, nu ljuger du lite Rikard.. Skywalker har även aliaset Bire att skriva inlägg med men inte gör. ;)

(JAg har skitmycket att göra, vad gör jag på wF?)

------------------
Axel Veibäck
GU d+(-) S: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>h r->r y (GeekCode 3.12, geekcode.com)

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Jag dementerar att jag har läst något av Rikards inlägg.

"Äldre dam Astrid! Råmade ladyn bums tätt intill att vätskan hade gått, Överlämna mig en tidskrift för djävulen! Gumma Astrid betraktade överansträngt ovanpå pinglan i hopp om att hennes byracka hade för avsikt att hinna tillbaks ifrån årsmötet. -Undertecknad furnerar ditt skrymtaktiga skrivbord en annan dag!

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Äter du frukost varje dag?
När kan vi resa ut och besöka andra galaxer?

"Ur led är tigern!" Skrek Patron medans hästspannet gnagde i sig resterna av den galna båten. "Vem sadlar om råttorna nere i stan" Grymtade Patron. "Det gör jag, min bäste fjant" Gnydde barnet i vaggan.

------------------
Forumledare webForum

Axel, nej användarnamnet Bire är spärrat. Det går inte att skriva inlägg i namnet och det kan inte heller registreras.

------------------
med vänliga

Rikard
forumledare, webForum

Se upp gamle indian ty anfallna fiender ämnar att genskjuta dig i passet! Den som äro rättfärdig skola hava vipkort till himmelen när den överlevt en kamp mot Salomons gäss!

Axel: Jag verifierar att jag inte kan skriva som "Bire" längre.

------------------
Forumledare webForum

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

Äh. ;)

------------------
Axel Veibäck
GU d+(-) S: a--- C++ U P+ L E-- W++(+++)$ N o-- K- w-- !O M++ V? PS PE- Y? PGP- t- 5? X R tv b+ DI+ D- G e- h!>h r->r y (GeekCode 3.12, geekcode.com)

Medlem sedan apr. 20002 882 inlägg

Är det bara jag som inte begriper vad de där bägge inläggssamlande forumledarna håller på med eller är jag bara allmänt dum som vanligt? ;)

------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans!
Queen - Machines (1984)

Medlem sedan dec. 1999653 inlägg

Citat Brimba efter en omgång synonymordlista i Word 2000...

du är verkligen rastlös va rikard :q :e

------------------
void[]
stash/$gu&-public(querystring)/n int{}bind "2" "say i own!" :)

Är det bara jag som inte begriper vad de där bägge inläggssamlande forumledarna håller på med eller är jag bara allmänt dum som vanligt?

gissa...

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Äter du frukost varje dag?

... 1 gång

------------------
Forumledare webForum

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

När julen närmar sig doftar hela huset av mammas bak

Synonymordlista med Word 97

När julfirandet närmar sig luktar hela boningen av moders bak

------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
<A HREF="http://www.brimba.nu/default.asp?oPID=poll&PollID=16" TARGET=_blank>Skulle du avstå alkohol om alla droger försvann?
</A>

272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)