Jag måste bara informera herrskapet som inte bor i en "raggartät" kommun som jag gör:
Människorna på filmen är INTE klassificerade som "raggare".
Det är helt vanliga heltokiga ungdomar som har lite skoj med en gammal skithög till bil. :e
En "raggare" är klädd på ett annorlunda sätt, har mest troligt en gammal Ford Granada, och kan definitivt varken filma eller lägga ut en videofilm på www :e :e :e
Filmen däremot ligger väl lagrad på min hdd hemma samt är ett mycket omtyckt inslag i vårt dagliga arbete på Bildemonteringen i Falun! §e
Är det bara jag som tycker den där filmen är patetisk? Nog för att det är kul att rita streck vid rödljusen då och då, men att systematiskt förstöra däck... :l
------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans! Queen - Machines (1984)
Nä, jag håller med Q.
Kunde de inte vara lite "action"... jag menar att lite rök är fjuttigt, ballare om däckslamsorna åkte upp grenröret och tog eld, eller om bilen iaf kunde dra runt lite och kanske åstakomma en liten rullning?
CoolDude: För det mesta kör jag med min privata uppkoppling hemifrån, men när jag jobbar hemifrån - även nu när jag är sjuk... - så händer det att jag tar en titt förbi wF även om det är firmans uppkoppling. :)
Sen finns det ett flertal kollegor här, fast de är inte här lika ofta... än... :e
CoolDude,
om du såg mitt årsresultat år 2000 skulle du be A-skops ledning om att samtliga anställda skulle tvångsanslutas till webForum... Sen skulle du köpa aktier tusan... :e