RReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg MS-konsulten som prackade på dom IIS+NT 4 glömde att säga till adminen att det behövs installeras Service Pack Z, X ,Y, Å, Ä, och Ö för att kunna uppnå en säkerhet som i dom här sammanhangen kan betraktas som rimlig. §e
------------------
"Develop for it? I'll piss on it."
Microsoft CEO Bill Gates, about developing
applications for Steve Jobs' NeXT Computers -
which led to the demise of NeXT in 1993.
Jag har ingen aning..
------------------
Forumledare webForum
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggför att svara på frågan i trådens rubrik: antingen brimba eller gustav, förmodligen den sistnämnda.
mvh,
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
respect my authoritaah!</A>
CCoolDudeMedlem sedan aug. 2000304 inlägg Jag kan dementera att jag är oskyldig :e
------------------
/CoolDude
Rikard: nä jag kan nog tänka mig det, det finns nog en (reverse?)proxy där oxå... :)
*kopplar upp mig mot ett *nix konto, på någon konstig ö i stillahavet *muhaha*
------------------
MVH - C
"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
- Förvirrad Mac-kund
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggSäg inte för mycket nu grabbar, tänk på att NSA loggar allt det här :e
JJoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg varför tänker jag på låten "It wasnt me" med Shaggy när man hör denna nyhehet §e
------------------
Sluta köra huvudet i väggen och använd dörren!
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggtänk på att NSA loggar allt det här :e
Vad är NSA mot forumledare Rikard? §e
CCoolDudeMedlem sedan aug. 2000304 inlägg Vad är NSA mot forumledare Rikard?
Nä nu e du elak Rikard. Det är som att gämföra vad ett dagisbarn kan gämfört med en som presis gått ur 4-årig teknisk. §jr
------------------
/CoolDude
NnakozMedlem sedan dec. 1999653 inlägg finn 412 stavfel i inlägget ovan :e
------------------
nakoz :)
CCoolDudeMedlem sedan aug. 2000304 inlägg :r Oj!
Så många bokstäver var det vällan inte?
------------------
/CoolDude
[Redigerat av CoolDude den 14 mar 2001]
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggDet är som att gämföra vad ett dagisbarn kan gämfört med en som presis gått ur 4-årig teknisk.
Det är ganska längesen du gick gymnasiet va? Det är typ 10 år sen man ändrade så att den tekniska grenen också är treårig. :e
CCoolDudeMedlem sedan aug. 2000304 inlägg Jo 15 - 16 - 17 år sedan.... jag slutade min två-åriga linje. ;)
*Att dom skall ändra allt i tid och otid* :e
(Men jag tycker om mig i alla fall)
------------------
/CoolDude
RReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg
Det är typ 10 år sen man ändrade så att den tekniska grenen också är treårig
*ahem* ...jag kan meddela att läsåret 93/94 (och 95) gick dom sista från dom gamla linjerna ut gymnasiet, dock så var det en övergångsperiod vad gällande betygssystemet ett tag efter det.
Som sagt -det gäller att lite historia bakom sig innan man kan uttala sig om saker och ting.
------------------
QQMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg När jag började T 1990 var vi den första kullen som gick den som treårig linje, dvs med examen 1993.
Så! ;)
------------------
It's software it's hardware, It's heartbeat is time-share
It's midwife's a disk drive, It's sex-life is quantised
It's self perpetuation a parahumanoidarianised - Back to humans!
Queen - Machines (1984)
RReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Mycket möjligt, men det stämmer det jag skrev, jag vet att det var en blandning ett tag där, gick nämligen själv ut gymnasiet vid den tidpunkten.
Så. ;)
[r]Förra året såg jag statistik om att bara 75 % av årskullen hade fullgjort gymnasiet -skrämmande! :x
Motsvarande siffra för det gamla gymnasiet var 85 % så vad jag förstår med alla skriverier om "reformen" så har den blivit en j-a flopp.
Dessutom har dom sänkt kraven för MVG, VG och G ett par gånger för att det ska bli "politiskt korrekt" dvs för många klarade inte av det som reformen hade satt som mål från början.
------------------
[Redigerat av Reefer den 15 mar 2001]