Verkar vara ganska intressant läsning :)
------------------
"Eftersom allting ändå går åt helvete, kan man lika gärna vara optimist"
-Okänd
12 svar · 129 visningar · startad av casca
Tänkte bara säga att jag verkligen uppskattar den lilla PHP guiden du skrev för wF en gång i tiden.. :e
Hittade den idag (på hårddisken) när jag tänkte fräscha upp PHP-kunskaperna.. :)
"Den som spar han har" :e
(Jag älskar spara-funktionen i IE ;))
------------------
Varför tillverkar de inte plan i samma material som den svarta lådan, den håller ju alltid.
Verkar vara ganska intressant läsning :)
------------------
"Eftersom allting ändå går åt helvete, kan man lika gärna vara optimist"
-Okänd
Åh just det Swey, du har väl inget emot att jag skickade en kopia i oförändrat skick till Vikingen här? ;)
------------------
Varför tillverkar de inte plan i samma material som den svarta lådan, den håller ju alltid.
Eh, nä då... bara ni röstar på mig som månadens medlem ;)
------------------
- Swey
A hacker from the south
Låt mig säga så här; kan man ungefär noll om PHP och behöver en introduktion till loopar, if-satser och lite annat grundläggande är den toppen.. ;)
r
Fixade ett litet fel..
------------------
[Redigerat av casca den 08 mar 2001]
Om inte Swey har något emot det så skicka gärna över den till mig om du vill.... :)
------------------
www.lns.nu
------------------
”Det mesta vi importerar kommer från utlandet.”
George Bush USA:s nya president
Grattis USA
vad är php :q
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
if i'm not back in five minutes, just wait longer.</A>
PHP står för PHP: Hypertext Preprocessor (open-source och alla dessa rekursiva förkortningar), ett scriptspråk som i de flesta fall används för att skapa dynamiska hemsidor...
<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kod:<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#AA542B">echo "åh fan, det hade jag inte en aning om";
muzzafarath: jag bor i en trerummare mitt i webbrelaterat! :)
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
if i'm not back in five minutes, just wait longer.</A>
*har svårt att uppfatta ironi på wF* :e