vad tänker du på när du hör ordet FLORIDA
------------------
Döda eller Dödas
[Redigerat av ICA Maxi den 27 feb 2001]
23 svar · 262 visningar · startad av ICA Maxi
vad tänker du på när du hör ordet FLORIDA
------------------
Döda eller Dödas
[Redigerat av ICA Maxi den 27 feb 2001]
Panthers....
Det é nåt särskilt med ordet FLORIDA...kankse för en i vår klass nyss var där kankse inte.
------------------
Min PÄRLA är bättre än din PÄRLA
<A HREF="http://www.biraboys.com" TARGET=_blank>Biraboys.com</A>
Tänker på riktigt dåliga skämt...
Är Bire här?
Nope, han flår Ida.
Fråga emission... han var med och skapade många dåliga "lands-/stadsskämt" under gymnasieperioden... ;)
[Redigerat av Rikard den 27 feb 2001]
tänker på den varma delstaten i landet USA, eller United states of America om det låter bättre.
------------------
...say no more!
Svettigt, mycket brottslighet & fyllt med pensionärer och alligatorer...träsk i varje gatuhörn.
------------------
"Den som kommer med dåliga argument bekämpar man bäst genom att låta honom prata på" //Alec Guinness
Hmm, folk som inte hittar på röstkorten ;)
------------------
Sluta köra huvudet i väggen och använd dörren!
Det finns många ställen i USA jag skulle vilja besöka, men Florida är inte ett av dem!
Och Tomas, du skrev att en i din klass varit i USA, det är inte så att det är ICA Maxi som är din klasskamrat som varit där?
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Lilla Kalle...har du sköljt munnen med fluor ida :)
------------------
www.lns.nu
------------------
”Det mesta vi importerar kommer från utlandet.”
George Bush USA:s nya president
Grattis USA
Tänker på när jag låg och snorklade vid ett mindre korallrev, down by the keys.
När jag vid ett tillfälle var ensam nere på botten vid revet på ca 4-5 meters djup, så försvann plötsligt solljuset utan att solen gick i moln, *svälj*.
Mitt första och enda möte med en haj i vilt tillstånd. Behöver jag nämna att jag var fullständigt lugn och kände mig inte på något sätt ensam där nere ;)
Hastigheten som jag fick upp på väg tillbaka till båten, ca 100m, hade utan tvekan kvalificerat mig till os-finalen i Sydney (med bästa tiden :) )
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
[Redigerat av Luxman den 28 feb 2001]
Jag tänker på amerikanare som inte kan räkna röster...
------------------
"Information wants to be free -- because it is now so easy to copy and distribute casually -- and information wants to be expensive -- because in an Information Age, nothing is so valuable as the right information at the right time."
- John Perry Barlow
Jag tänker på en stat i USA dit det kostar ungefär hälften så mycket att flyga som det kostar mellan Stockholm och Göteborg.
------------------
/Patrik