webForumDet fria alternativet

Ska man knarka???

Småprat

27 svar · 566 visningar · startad av jabbalizer · sida 2 av 2

Frågan, av jabbalizer

Jag är emot knark, men när en idiot som knivhotat mig höll på att dö för att han ätit för många rohypnol-tabletter, kunde jag inte låta bli att skratta lite. Vad säger ni??? Har ni knarkat eller? Är det tufft att knarka? Känner ni någon rolig knarkare? Tar ni åt er? §jr \------------------ Bättre en rövare i poolen än en polare i röven!!!

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan apr. 20002 882 inlägg

Det jävligaste med knarket är att det alltid drabbar tredje person! x(

Jag skiter högaktningsfullt i om nån vill pumpa sig full med heroin och få dille, men den springande punkten är det ekonomiska!

Hur många narkomaner har ett vettigt jobb? Hur många har ett jobb överhuvudtaget?
Nä, det är inte många. Hur ska de då få stålar till att skaffa sitt jävla pulver då? Jo, då gör de inbrott i bilar/förråd/lägenheter/garage, pantar det på stampen och springer iväg till lille langaren!

Slutsats: jag, fullständigt oskyldig, blir drabbad för att nån jävla pundare vill fly verkligheten för en stund.

Jag blir så förbannad... x(

------------------
To be or not to be - that's not a question!

Medlem sedan jan. 200138 inlägg

Håller med Q, dessutom är dessa individer ofta oförutsägbara under påverkan, vem vet om nån sätter sig i en bil och försöker köra iväg men är så borta att den inte ens uppfattar vägen, det får hända vad det vill med den personen för den har gjort ett val, men om någon oskydlig drabbas så har det gått för långt. Det räcker med att vi har alkohol, vill man fly verkligheten så får man tänka om och skaffa sig ett liv.

------------------

... the cruelty that goes under the barbarous regime we call
civilisation.
Thomas Hardy (1840-1928)

Medlem sedan dec. 20011 685 inlägg

Jag snusade själv för ett tag sedan. Det enda jag har emot snuset är att tandköttet flyttades upp en bit och att den där roliga "strängen" försvann!

Jag har snusat i 2,5 år och har fortfranade min sträng kvar, och då snusar jag båda portion och lös.

------------------
Jag är lite borta men lämna ett meddelande

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Jag har tonvis med kompisar som pillat i sig både det ena och det andra, varav merparten av dem inte är fast i nåt knarkträsk idag, och aldrig har varit det.
Är jag för eller emot knark? Nja.
Vad gäller sprit kan jag berätta att jag aldrig sett folk som fått snedtändning av alkohol. Visst, folk kan överreagera på saker och ting när de druckit, men inga direkta snetrippar. Det finns de som menar att "marijuana är inte farligare än en öl till maten..." men jag har då rakt aldrig sett nån som vandrat runt i timmar och trott sig vara på en annan planet efter en öl till maten ;)

------------------
Tror du på ett liv efter födseln?

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

För att svara på ämnesfrågan:
Ska man knarka???
Nej.

Medlem sedan dec. 19991 749 inlägg

Klart man ska knarka.

Just nu så är jag stenhög på drogen KÄRLEK och ikväll ska jag ta mig en rejäl dos av drogen HÅRDPORR...

------------------

"Information wants to be free -- because it is now so easy to copy and distribute casually -- and information wants to be expensive -- because in an Information Age, nothing is so valuable as the right information at the right time."
- John Perry Barlow

nanne.net

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Min bästa kompis som jag kännt sedan jag var fem år testade hasch EN gång när han var 18 och fick nån slags jävla psykos och har sedan dess aldrig varit sig lik.

Han har åkt in och ut på diverse mentalsjukhus och försökt ta livet av sig flera gånger. Idag är han 26 och sitter fortfarande på ett mentalsjukhus.

Han provade en gång och blev av med allt.

"Skall man knarka?" -NEJ!

/Tor

------------------
TorWeb
-------------------

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Just nu så är jag stenhög på drogen KÄRLEK

Var det inte gruppen AC/DC som gjorde låten "Overdose" med texten... :e

I overdosed on you
Crazy but it's true
Ain't nothing I can do
I overdosed on you

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)