Kan någon välja "Underrättad via ICQ" när ni startar en ny tråd och kolla om/hur det fungerar.
Har inte ICQ och idén var egentligen Vides så själv vet jag inte riktigt vad som ska hända :)
På tal om ICQlistan... Jag har reggat två nummer (mest för att se om det gick), numret hemma och numret på jobbet.
Vilket nummer skickas meddelandet till? Bägge?
Dessutom, de två radioknappar som valet utgör - med Netscape på Mac kan jag välja bägge men inte avmarkera sen.
Sist men inte minst. När jag letar ICQnummer och klickar på användarnamnet får jag upp användarinfon utan problem, men jag var tydligen inte inloggad i webbrelaterat för när jag valde Medlemmar i listan till vänster kom "Inloggning krävs"-rutan upp. Bugg?
------------------ To be or not to be - that's not a question!
ICQ-listan ligger utanför denna funktionen och det är ICQ# i profilen som gäller.
Dessutom, de två radioknappar som valet utgör - med Netscape på Mac kan jag välja bägge men inte avmarkera sen.
Delvis fixat men hur gör man för att avmarkera? Behövs en tredje radioknapp till detta?
Sista frågan:
Medlemslistan är inte samma sak som profilen och du var troligen inte inloggad i webbrelaterat.
Tror dock att jag tar bort inloggningskontrollen för medlemslistan eftersom många missar detta med inloggningen.
Ok, det tycks fungera nu http://free.webforum.nu/wf/Forum1/HTML/002463.html
fast man måste kunna avmarkera efter att man valt något.
Hur löser man det smidigast (utan 3:e knapp)
Någon markeringsruta vill jag heller inte ha, då man får välja mellan antingen det ena eller andra.
Jo, jag lägger dit även i de andra avdelningarna men väntar tills det fungerar riktigt.
Skulle som sagt vara bra om man kunde avmarkera bägge valen också med någon smidig lösning.
Får väl lägga dit en extra radioknapp i värsta fall...
Om man råkar klicka på mail/icq-notifikaiton, men egentligen inte vill ha någotdera så får man backa tillbaka en sida och börja om med texten.
Nog för att man kan klippa å klistra, men det känns säkert frustrerande. ;)
------------------ To be or not to be - that's not a question!