Jag förklarar mitt namn här:
http://free.webforum.nu/wf/Forum1/HTML/001772.html#17
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
28 svar · 477 visningar · startad av Rossifumi · sida 2 av 2
Vad har ni fått dom ifrån? En del har ju verkligen konstiga, medans en del har väldigt logiska (Rikard :)). \[r\]P.g.a Rikard inte vet hur hans namn stavas var jag tvungen att redigera\[/r\] \------------------ "I have to return some video tapes" - Patrick Bateman, American Psycho \[Redigerat av Rossifumi den 20 feb 2001\]
Läs frågan i sin helhet →Jag förklarar mitt namn här:
http://free.webforum.nu/wf/Forum1/HTML/001772.html#17
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Jag har också förklarat mitt nick härnånstans förr, mitt nick är inte logiskt på nåt sätt, det är helt påhittat, kom på det för ett par år sen drygt...som ett nätnick då helt och hållet :)Vissa tror att det har nåt med mirc att göra, men neh.
Det fastnade dock och jag behöll det, det är iaf personligt, till skillnad från att heta söt_tjej19 el. liknande...
Mitt vanliga namn Sofia är lite tråkigt :l
------------------
"Den som kommer med dåliga argument bekämpar man bäst genom att låta honom prata på" //Alec Guinness
Oops, gjorde inte tillräckligt med research innan ;)
Sorry...
------------------
"I have to return some video tapes" - Patrick Bateman, American Psycho
Hmm.. tror jag har berättat men jag heter ju Martin och när man var "nybörjare" på internet så tyckte man väl att det var coolt att använda snabel@ så det gjorde jag :(
skulle ha reggat martin innan martin §jr
Heter Murtlest på en del ställen numer eftersom min syrra och vissa "närastående" kompisar kallar mig så.. vet inte vad de fått det ifrån :)
------------------
//M@rtin || Peachy.nu\\
Sue Me!
Jag vet inte. En gång i tidernas begynnelse (typ -96) behövde jag nåt namn som inte var mitt vanliga. spango låg nära till hands, å på den vägen ere...
------------------
Tror du på ett liv efter födseln?
För att jag är en Nanne:
------------------
"Information wants to be free -- because it is now so easy to copy and distribute casually -- and information wants to be expensive -- because in an Information Age, nothing is so valuable as the right information at the right time."
- John Perry Barlow
Tja..., läs mitt namn baklänges så kanske det klarnar....
Mitt nick fick jag för att jag knarkade så mycket, en joint till var man är mitt slagord...hehehe -får se hur många som nappar på den... ;)
------------------
Om jag ock vandrar i dödsskuggans dal, så fruktar jag intet -ty jag är dalens största djävul!