Stockholmare alltså...;)
16 svar · 379 visningar · startad av Gustav
Gustav: Skulle du tycka att det var roligt om nån gubbe kom fram och kissade dig i ansiktet?
Tycker att han som gör det är en total idiot, och det är faktiskt synd om de tjejer som råkar ut för honom...men jag förstår inte varför ingen bara tog tag och vred till? :oJag skulle bli skitsur om nån kissade på mig, den enda som får kissa på mig är mig :)(inte för att jag har för vana att göra det)
------------------
"Den som kommer med dåliga argument bekämpar man bäst genom att låta honom prata på" //Alec Guinness
[Redigerat av Mirxa den 17 feb 2001]
den enda som får kissa på mig är mig (inte för att jag har för vana att göra det)
Haha, nänä, vi tror dig §jr ;)
Gustav: Pissar ni inte varandra i ansiket i Göteborg eller?
Ja, just det..jag glömde att ni är lite "efter" ;)
Muzzafarath: Jag lovar :D..krmm...ehe...jupp
------------------
"Den som kommer med dåliga argument bekämpar man bäst genom att låta honom prata på" //Alec Guinness
Ja, just det..jag glömde att ni är lite "efter"
Hehe, så det är inne att pissa varandra i ansiktet i Stockholm? :e
Som den S K Å N I N G jag är så säger jag bara..(och för närvarande faktiskt i Skåneland oxå ;) )
Det förvånar mig inte... 08:or, guds andra stora misstag, efter myggen... :e :e
------------------
MVH - Christoffer
"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
- Förvirrad Mac-kund
Är inte den berömde Bajsmannen på Hultsfred från Sveriges framstjärt... förlåt, framsida?
------------------
Tror du på ett liv efter födseln?
Citat från artikeln:
Det går lång tid mellan kissmannens attacker, ibland flera månader.
Snacka om någon med stor blåsa? ;)
Här i Örebro har/hade vi iofs "Skvättaren" :)...en man som kastar nåt mystiskt kladdigt innehåll i ansiktet på tjejer.
------------------
Rikard: Tänkte också på det! :e
Eller också dricker han ingenting på jättelänge ;)
Dags att tjejerna tar på sig regnkläderna...
Troligen har ingen (i ren häpnad) tagit sig för att reagera innan han hunnit springa iväg. Grabben måste ju vara helt väck.
------------------
Ancilla, face mea laganum!