Tack allihop, jag fick mig precis ett jättefett ROFL.
Skrattade så att tårarna rann... ;)
Jaha... frågestund med Rikard alltså...
Har det varit fint väder?
Kalasväder. Som lägst var det runt 27 °C, och det var vid 23-tiden - lokal tid. Det regnade visst en kvart också. ;)
Har du träffat någon fin flicka?
Jag träffade många fantastiska människor. Eftersom jag anar §e vad du syftar på med "fin flicka" så är svaret nope. Personligen mår jag rent ut sagt dåligt av att höra att Thailändska barn säljs till hallickar för 75.000 SEK. Bara för att sedan säljas vidare mellan hallickar. De få sexturister jag anade mig till hade jag god lust att fotografera för att sedan publicera bilderna i deras lokala blaska.
Har du sett mycket av landet?
Tyvärr alldeles för lite. Vi såg delar av Phuket, men jag känner ett starkt behov av att företa ytterligare en resa dit ner för att ägna tiden åt landsbygden som är enormt vacker och kontrastrik.
Har du festat eller solat mest?
Solat och lärt mig lite Thai. :) Dock har jag lite svårt med deras tecken... ;)
Har du testat den inhemska maten eller förlitat dig på västerländska snabbmatkedjornas specialerbjudanden?
Det är klart jag har prövat den inhemska maten! Däremot hade de lite svårt att tro mig de första dagarna när jag bad om att få maten kryddad som de själva ville ha den... :e
De tittade även lite lustigt på mig första kvällen den var "rätt" kryddad. Men! Mumma vad gott det var. :)
Har du tagit med dig mera alkohol & tobak än vad som är tillåtet?
Japp, 6 ciggaretter för mycket. Paketet jag hade i fickan var inte slut.
Har du testat alla inhemska droger?
Nope.
Har du överhuvudtaget varit i Thailand?
Phuket lär vara en del av Thailand, men det är klart jag såg ingen text - likt den på tryckta kartor - på landmassan innan vi landade så det vet jag inte säkert...
Vad kostade programmen i Thailand och hur många köpte du?
Ingen aning, CD-skivorna - piratkopierade, tryckta - kostade 150 baht (c:a 35 kronor), köpte inga.
Och! §e I fall någon har glömt bort hur det känns att ha mig här...
Varför då betala 150:- för PS5.5 när man i Sverige kan ladda hem det med modem billigare än det
Därför att det är olagligt. Piratkopiering är inget vi stöder på webForum.
(Rossifumi, tack för passningen. ;))
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum