Behöver en kram känner mig lite luggsliten efter hård debatt :l
Ska dessutom strax gå o lägga mig o vill inte lägga mig ledsen och arg...usch :l
*kram till de som vill*
------------------
"Den som kommer med dåliga argument bekämpar man bäst genom att låta honom prata på" //Alec Guinness
Efter att ha läst många enligt mig dumma inlägg så är jag ändå glad. Kanske beror det på att jag tror det kan vara bra med såna här debatter ibland, kanske beror det på att jag fått läsa många kloka inlägg eller kanske så beror det på musiken som kommer ut ur högtalarna (U2)! :)
Jag är i alla fall optimistisk! :D
*Föreslår en rejäl Q3 session på valfri server* :e
------------------
Du har ändrat muspekarens position på skärmen, för att ändringarna ska träda i kraft måste du starta om din dator -vill du starta om din dator nu? [JA]****[NEJ]
Det wF-bekanta operationssåret i baken har nämligen orsakat att jag är tvungen att stanna hemma från en mycket emotsedd resa till Halmstad...
Varje år åker en massa studenter dit och festar loss på Hjärtslaget - en helt underbart rolig fest som skulle blivit min fjärde på lika många år. Men nu har jag kommit till insikt om att jag inte alls kan åka med tåget på fredag, utan får snällt stanna hemma och fortsätta duscha tre gånger om dan... :( + tår i ögat.
Usch.
------------------ To be or not to be - that's not a question!