Vi fick ha med oss godis och dricka och musik till lektionen om vi ville
Se grundskolan... ;)
Tacka vet jag högskolan, här sitter alla och käkar godis och bäljar Coca-Cola på varenda föreläsning. :e
------------------
Jag är hellre rik än dum
39 svar · 354 visningar · startad av Matti · sida 2 av 2
Hur gick det, nior? Själv hann jag inte skriva allt jag ville skriva (genteknik, kärnkraft).. jag är rätt långsam på att skriva med penna.. 5 sidor blev det om uppfinningar och deras fördelar/nackdelar. \------------------ webmaster resources
Läs frågan i sin helhet →Vi fick ha med oss godis och dricka och musik till lektionen om vi ville
Se grundskolan... ;)
Tacka vet jag högskolan, här sitter alla och käkar godis och bäljar Coca-Cola på varenda föreläsning. :e
------------------
Jag är hellre rik än dum
Ser datorläraren Britt-Marie oss sitta och dricka Cola (eller Pepsi i mitt fall) så blir hon arg. Så vill man äta/dricka så måste man gå iväg och sätta sig i sofforna. Media är hårt! ;)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Gissa om jag var förvånad i morse när jag upptäckte att mina klasskamrater hade tagit med sig en mindre armé av frutkter, drycker, kaffetermosar med riktigt kaffe i, godis, med mera.. Heh. :)
------------------
/ bughawk < bughawk at chello.se >
"Visst är det många som använder Windows, det är många som tittar på Bingolotto också."
- Martin Lindhe
Jaha.. orättvist.. :e Vi fick ha frukt.. ;)
------------------
Axel Veibäck
I have not failed. I've just found ten thousand ways that won't work. /Thomas Edison
Kim: Arbetat på Kåren nånting? Det står ett 12-pack Cola på mitt rum - det såg jag till att fixa andra dagen på jobbet! ;) I morron ska jag ta med bandaren dit... :e Å sen lite allmänt tjafs att dra upp på väggarna... :e :e :e
------------------
To be or not to be - that's not a question!
Nix, jag har inte jobbat nåt på kåren. :)
Men du hade ett 12-pack Cola? Vänta på mig så kommer jag. :e
------------------
Jag är hellre rik än dum
kaffetermosar med riktigt kaffe
Hehe, rolig mening, låter som vore den tagen från krigsåren, "åh, kolla in Pelle, han har riktigt kaffe!". :e
------------------
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad" - Socker-Conny
Hellre Cola än äckligt beskt kaffe... *brr*
------------------
Jag gillar kaffe. Cola blir man tjock och får hål i tänderna av.
Kaffe ger en styrka, kraft och mod samt botar fläcktyfus.
------------------
"Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad" - Socker-Conny
Cola, sweet!
Dricker hur mycket cola som helst :)
köpte med mej 5 cola burkar in till nationella provet :D om jag ska vara ärlig så slumra jag till ändå :e men bra gick det :D
------------------
Waaaazzzzzzzzzzzzzup!?!
jolt suger, men den diskussionen har vi redan haft. Tacka vet jag mjölk. :e
------------------
Axel Veibäck
I have not failed. I've just found ten thousand ways that won't work. /Thomas Edison
Usch, usch, usch!
Pepsi ska det ju vara! :)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Den bästa drycken av dom alla är ändå vatten. :)
När det gäller läskedrycker föredrar jag följande:
Men som någon påpekade är det detaljen med att läsk fräter på tänderna och inte är så nyttigt.
Jag har därför gått över till det nyttigare alternativet: Te. Eftersom det inte är lika sött som läsk så blir det bara nån gång i veckan :)
------------------
Andreas Nordenmark
vi fick ha godis på högstadiet alltid... på mellanstadiet var det en synd och man fick stå i skamvrån, men på högstadiet ändrades detta, till det sämre eftersom mina pengar tar slut för snabbt nu. ;)
------------------
Jag är lite borta men lämna ett meddelande
Nä, varken vanlig läsk (eller speciellt Coladrycker) fräter på tänderna!
De gjorde ett experiment på Tandläkarhögskolan (eller vad det heter) där de stoppade ner en helt vanlig tand i ett glas med Cola och lät det stå. Ryktet säger att tanden skulle upplösas innan nästa morgon, men det hände inte ett smack med tanden! ;)
Att läsk däremot försämrar själva munhålans hygien är däremot sant.
------------------