Nån annan som inte kan nå dom ovanstående länkarna eller vet om det fortfarande är problem med MS siter?
*/j*vligt irriterande när man håller på att installera windows... ;)
**/Visste inte riktigt var det här inlägget skulle vara så jag skrev den här i Cafe webforum -kändes mest naturligt! :)
------------------
Du har ändrat muspekarens position på skärmen, för att ändringarna ska träda i kraft måste du starta om din dator -vill du starta om din dator nu? [JA]****[NEJ]
Enligt Microsoft så har det det senaste dygnet kommit in en hel del attacker från diverse crackers.
Det var antagligen det tekniska felet tidigare i veckan som fick skitungarna att öppna sina ögon för vad man kan göra mot Microsoft. :(
Sannolikt så beror felet på att en massa attacker hela tiden strömmar in.
------------------
Det gör inte ont när man ramlar - bara när man slår sig
hmm ok, fast det är ju IE 5.5 SP 1 som jag försöker ladda hem... :e
PS. har laddat ner den flera gg:r tidigare -därav min undran .DS
------------------
Du har ändrat muspekarens position på skärmen, för att ändringarna ska träda i kraft måste du starta om din dator -vill du starta om din dator nu? [JA]****[NEJ]
Jag tror inte du hänger med så bra -eller så förstod du inte vad jag frågade om -jag vet att MS har utsatts för en DDoS attack, det fick jag veta via jobbet i "realtid" redan i början av veckan! (det som MS först påstod var en DNS table error) ;)
------------------