webForumDet fria alternativet

Hurhittade ni hit?

Småprat

45 svar · 374 visningar · startad av erre · sida 3 av 3

Frågan, av erre

Hur kom ni hit första gången? Alla har säkert sin historia. Själv hitta jag hit via en länk i gratiswebplats.nus forum. \------------------ Erik Proudly Presenterar: eMejlen \- eSidan \- eFrågan

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan okt. 20001 558 inlägg

Ifall jag inte minns fel var det "The man, the myth, the concept" (Emission) som tipsade mig... ;)

------------------
"I have to return some video tapes" - Patrick Bateman, American Psycho

Medlem sedan jan. 20001 932 inlägg

Hoppas det var Matti

Skywalker
Tack för den! ;)

Jag VET ju att det var Matti eftersom det var du som tipsade mig.

Bire och jag regerade hårt på Annica Tigers HTML-guide's Anslagstavla för ungefär 1 år sedan. En dag tipsade Bire mig om ett ställe som hette webForum och resten är historia. :e

Jag kommer också ihåg att jag tyckte att det var lite jobbigt i början när man var tvungen att logga in och allt sånt...hos "Annica" var ju allting så lätt. *asg* :e

Medlem sedan dec. 19991 749 inlägg

Jag har ingen aning :) Men eftersom jag hängde på Passagens forum förut så var det förmodligen en länk där som gjorde att jag kom hit förra våren

------------------

"Information wants to be free -- because it is now so easy to copy and distribute casually -- and information wants to be expensive -- because in an Information Age, nothing is so valuable as the right information at the right time."
- John Perry Barlow

nanne.net

Medlem sedan sep. 200029 inlägg

Blev hitsläpad av Mirxa. :)

------------------
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
-Albert Einstein (1879-1955)

Medlem sedan feb. 20001 270 inlägg

Nanne visade in mig första gången! Nu hanterar jag wF på egen hand! :e

------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu

Medlem sedan dec. 20011 685 inlägg

Jag letade efter ett eget forum och hade hört om Bullentin Board att det var bra.. så jag sökte på altavista och fick upp webforum där, registrerade mig för att jag tyckte det verkade intressant. Sen fastnade jag helt enkelt.

------------------
Jag är lite borta men lämna ett meddelande

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
132 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)