JA nu kommer man vara impopulär resten av ens liv. Men det får jag ta.
Att sätta in i min mening 2 "oskyldiga" historier i wf är "förbjudet" för en del i staff vill ej ha sådant. Vad vill medlemmarna ? Fler än jag fortsatte sätta in historier efter mej.
Misstänker att denna tråd deletas eller stängs.
Men när medlemmar gruffar , har XXX bilder på sina hemsidor så förstår jag ej det "förbjudna" i humorn. MINA historier var ju ganska harmlösa eller ?
Finns ju FRÄCKA bilder o historier som är flerfaldigt värre.
Sist jag var med om detta var när "snuskbilder" klistrades in i trådarna, det var väl ganska onödigt ?! Jag TROR jag var oskyldig då , för jag kan ej klistra in bilder här ;) men de / den som var en av de stora motståndarna till detta har ju ett flertal snuskbilder på en egen sida. Varför leka moralfarbror/tant här när det bara är ett spel för galleriet ?
Tack för mej....trodde man hade större rätt till ett leende än till gruff.
PS:Letar o letar efter att avregga sig själv, Kjell har nämnt att det skall gå men jag hittar inte. Ngn som kan hjälpa mej ? Jag antar att jag har hamnat på fel forum , eftersom jag hela tiden verkar "gå emot strömmen" gillar stället ganska bra, men är nog ändå fel person.
Tack på förhand en kaxig o ärlig Annelie
------------------
/Annelie
"Visa mig en man med båda fötterna stadigt på jorden, så kommer jag att visa dig en man som inte kan få av sig brallorna. "