Hmm... jag har för mig att han körde över någon häromveckan... :e
Eller var det hans garage som brann ner i söndags!?
24 svar · 642 visningar · startad av Kim
Nu har jag ju kommit på vem det är som är känd som kommer från Svärdsjö.
Nej du Brip, jag är ledsen. Det är inte du. Det är Jacob Söderquist som är född där.
Han är ju tokkänd. Han är en av världens bästa snowboardåkare. Du råkar inte känna honom Birp? :)
------------------
Ri, ri, ripuli
Hmm... jag har för mig att han körde över någon häromveckan... :e
Eller var det hans garage som brann ner i söndags!?
Fett!
När du säger det så kommer jag också ihåg det...en klassisk åkare! Jag säger bara:
Filmen The Scands!
En klassisk snowboardrulle... ;)
Ännu en sak: (orkar inte redigera)
Jag tror jag har haft sex med nån från Svärdsjö...tror hon hette Lindholm i efternamn och hon sa hela tiden att hennes son hette Krister.
Det känns bekant på nåt sätt! :e
The Scands? Var åker dom då? Sälen? Idre? Åre?
Nä, tacka vet jag TB-filmerna. :)
------------------
Ri, ri, ripuli
Gustav... så länge du inte kan skilja på ordet sex och bygga med lego tycker jag att du ska hålla dig till det senare. §e
Kim:
Mycket Riksgränsen, Åre och Lindvallen. Den är grym!!! Typ alla grymma finnar, norrmän och svenskar...som körde då alltså!
Rikard:
Haha...ibland är det svårt att hålla sig! :e
/Gustav - mycket nyktrare idag... :e
Gustav: Det kan ha varit min mor som är född -43 du tänker på...
Jag känner inte till nån snowboardåkare från byn. Det kan bero på att jag är tämligen ointresserad av både sport och kända personer ;)
------------------
Kom till mig: www.motorforum.nu
Skywalker
Att du inte vet vad det är för skillnad på en freestyle och en freeride-bräda, det kan jag förstå, men kändisar håller man reda på! ;)
Gustav
Men det verkar ju inte så dåligt. Hur gammal är filmen förresten? Kör dom med dessa gamla brädor med swallowtail? :e
------------------
Ri, ri, ripuli
Ja, hur gammal kan den vara...typ 95-96 eller nåt.
Nänä, inga fishtails här inte! Men Johan Olofsson kör på en Burton Balance...och han har ju haft egen promodel i några år nu.
Terje kör på den som hade nåt slags monster på undersidan...och sen massa rundade streck...en Balance alltså! DSL Cup i Riksgränsen är med.
Äh, jag kommer inte ihåg...den är grym iaf! Ska ta och leta fram den!
Jag har faktiskt inte sett den, men om Olofsson kör på en Balance så är den nog gammal. :)
------------------
Ri, ri, ripuli
Har ni sett senaste WE tidningen? Det är ju en intervju med Jacob där.
Dessutom är Rigmors (SFFS) artikel "Föräldrarnas guide till ungdomens musik" med där. Och de avslutar med orden "och kom ihåg att allt som står i tidningar och på internet är sant"! :e
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Jo, det var när jag läste den som jag kom på varför jag kände igen Svärdsjö. :)
------------------
Ri, ri, ripuli
Ni snowboardkåta personer....
Har ngn av er hört namnet Sampo Bergström.
Polare till min polare, Sampo tränade med Ingemar Backman (tror att han heter så...).
------------------
"I have to return some video tapes" - Patrick Bateman, American Psycho
Nej, jag vet inte vem Sampo Bergström är. Däremot heter min skärm Sampo. :)
------------------
Ri, ri, ripuli