Nåja, om jag dricker tillräckligt med cider och champagne så kommer jag nog upp i 4.000 också :e
------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
16 svar · 222 visningar · startad av Bire
Att det är nyårsafton har väl inte så många missat..
Men att jag i och med detta inlägg har skrivit 4000 tramsinlägg på wF är nått som bara jag har uppmärksammat ;)
Så där ja! Då kan man logga ur och fira in det nya året med att man är kung över inläggsräknaren på wF! :e
(Hur grymt slut i skallen får man bli egentligen?)
------------------
www.motorforum.nu - För er med motorer...
Nåja, om jag dricker tillräckligt med cider och champagne så kommer jag nog upp i 4.000 också :e
------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
Att det är nyårsafton har väl inte så många missat..
Men att jag i och med detta inlägg har skrivit 3818 tramsinlägg på wF är nått som bara jag har uppmärksammat
Så där ja! Då kan man logga ur och fira in det nya året med att man är kung över inläggsräknaren på wF!
(Hur grymt slut i skallen får man bli egentligen?)
Kunde inte låta bli - även om det inte kommer att stämma om en stund... ;)
Jag är kung över mig själv - sitter klockan 04:00 full som ett ägg på högskolan och skriver på webForum... :e
------------------
To be or not to be - that's not a question!
Q, sunt! :e
grattis själv är jag uppe i:
<-----
tramsiga inlägg ;)
------------------
// Zanna - cuius ac potissimus
är det inte det wf är till för?
Eller har jag helt missuppfattat? ;)
------------------
// Zanna - cuius ac potissimus
Rikard: Sunt? Nja, det beror på perspektivet.
1. Sunt att vara "full som ett ägg" på nyårsnatten? Tja, den statusen är väl inte direkt ovanlig bland det svenska folket den natten.
2. Att däremot sitta i en datasal på Högskolan kl 04:02 nämnda natt och skriva på wF - där kan väl den mentala sundhetsgraden diskuteras... :e
------------------
Att däremot sitta i en datasal på Högskolan kl 04:02 nämnda natt och skriva på wF - där kan väl den mentala sundhetsgraden diskuteras...
-Visst kan vi diskutera det! :e
------------------
www.motorforum.nu - För er med motorer...
4:e wF-budet
En medlem, med ett användarnamn som initieras av bokstaven P eller senare men före R och vars användarnamn dessutom består av mindre än två bokstäver, som går emot forumledarnas ord och handling, ska fråntas rättigheten att ha rätt.
Sunt Q. Sunt. :e
som går emot forumledarnas ord och handling
Vanudå, kan ni se in i framtiden?? ;)
------------------
Jepp. :e
:e