jag ville bara be om ursäkt för att jag var så fjollig i "Nackspärr..."-tråden. jag hade ingen aning om Ditt tillstånd. kan tänka mig att det blir lite klurigt att skriva då...
jag måste säga att när jag kommer i kontakt med människor som Du, får jag hopp om framtiden. jag är så oerhört imponerad!
fortsätt kämpa (det kanske inte är lika jäkligt nu längre, men ändå) och lev livet fullt ut!
För övrigt vill jag bara säga att jag inte alls tog illa vid mig och det är bättre att man frågar än inte alls. Många verkar så generade över om folk har ett handikapp istället för att fråga "varför" eller "vad är det där?".
Jag erkänner att jag haft det jobbigt, men det mesta ligger bakom mig även om jag fortfarande har problem. Det är tack vare mina vänner på Internet som jag har orkat gå igenom så otroligt mycket. För här är jag inte sjuk eller handikappad utan vem som helst. :)
Ha en trevlig jul och tack så mycket för dina vänliga ord, anthon!
XoroX, om det inte var intressant kunde du väl hållit dig från att skriva något alls... typ. :(
------------------
/Petra Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
Xorox: Vad skulle ditt hjärndöda och egotrippade inlägg vara bra för? Har du inget vettigt att skriva så låt bli och var glad om du slipper samma problem som Petra. Du som moderator borde väl ändå ha bättre omdöme än så?
Petra: Jag brukar inte posta i trådar om sjukdomar direkt därför det oftast blir krystat men kämpa på! Lider själv varje dag av sviterna efter en bruten nacke för ett antal år sen.
Hoppas vi alla får en trevlig Jul!
------------------
MvH
/Bengan www.bengan.com
"Better to be hated for who you are than loved for who you're not."
Många förstår nog inte bättre. Vi får trösta oss med det. Huvudsaken är att vi har goa vänner som finns här och får en att le när det kan kännas tungt.
GOD JUL! :) :) :)
------------------
Om jag skulle starta en ny tråd varje gång jag kände att jag tyckte synd om / beundrade nån skulle wF blir ganska tråkigt ...
Om anthon vill be om ursäkt så kan han väl skicka ett mail ...
Petra: Jag läste faktiskt inte nackspärr ... innan ... tycker oxå synd om dig ... kunde bara inte låta bli att reagera på att anthon skulle starta en tråd om nåt så personligt ... ok ?
Uhmmmmm.... vill inte att folk ska tycka synd om mig, det har jag sagt förr!
Men däremot blir jag glad av spontana uttryck som anthon kom med... sånt gillar jag och ser inte varför det skulle vara tråkigt.
Jag menar, jag kanske mådde urk just då och när jag då läste ett sånt inlägg så blev jag på bra humör igen... det är sånt som vi behöver lite till mans... ett lite glatt tillrop, eller beundran. MYSIGT! :)
Bire och Grymt... jo ni är mina kompisar oavsett om vi setts på riktigt eller inte! :f
------------------