webForumDet fria alternativet

Baren

Småprat

15 svar · 151 visningar · startad av Zanna

Medlem sedan jan. 2001311 inlägg
Frågan#1

rätt herre vann?

självklart :D

go dick.

------------------
// sanna
// "Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams."
E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

*Röstade 4ggr på Daniel*

------------------
www.motorforum.nu

Medlem sedan feb. 20003 257 inlägg

Usch för Baren ;)

[skryt] Fast min kusin var med i första omgången :e [/skryt]

------------------
lazy by nature
You can run, and you can hide, and I wont even look for ya

Medlem sedan feb. 20002 612 inlägg

Röstade på motorforumet.....hrm...nej....jag menar Daniel. Daniel skulle ha vunnit, men det är klart, Dick´s och Daniel´s turné lär väl dra in en heldel stålar till dom båda.....Hoppas att dom kommer till Uppsala....*hoppas*

------------------
www.lns.nu
------------------
Cave canem

Medlem sedan sep. 20001 943 inlägg

Visst, Dick var värd vinsten, men jag tycker att program som Baren och Big Brother är strunt. Vem orkar egentligen se alla 100 avsnitten?

Tack och lov vet jag Robinson och Mullvaden :)

------------------
/David

Medlem sedan juli 20001 628 inlägg

tycker faktiskt att de flesta programmen är helt ruttna, men sen för ett tag sen kom ju den första omgången med baren, jippie tycker jag, nu slipper man se de förvuxna småbarnan på en ö som mobbar varandra så att de inte behöver grina och pladdra om nödsignaler som inte uppmärksammades och massa skit.

jaja, hursom helst så va baren, den första sesången helt under bar, grymma personer osv, de gjorde helt oväntade saker som fick en att verkligen gilla av, kasta öl...spruta öl...spy öl...ja, fyf%&¤#n va det va kul...

men nu, denna senaste baren2 så har denna &%¤#&%¤ verkligen &/%¤&/ i &/¤&/%¤, vad har de gjort detta till?...jo ett lite fördröjt lekprogram där folk skall le och jobba ärslet av sig....NEJ! *ujuj, arbetsmoraaal vi måste foljaden urni grabbar* nejnejnej!!! &%¤&%¤&%¤% jag lackar lixom ur, pallar inte med och sitta och kolla på ett program där man få se trogna arbetande fjollor, vill se fester som spårar ur, vill se saker som går sönder, medlemmar som jagar fönsterkrossare osv....visstvisst, man skall arbeta osv och vara pålitlig i det verkliga livet, men lixom,, HAAAALÅ!! det e ju för &%¤%&¤ ett tv program, inte vill jag se folk smålunka och jobba ihjäl sig där inte!

heh...kände bara för att lacka ur lite ;)

------------------
weeee!

[Redigerat av Fv02 den 24 dec 2000]

Molle borde ha vunnit..

------------------
www.motorforum.nu

Medlem sedan sep. 2000780 inlägg

Daniel skulle vunnit x( :e

------------------
- Razofish a.k.a. Per

Medlem sedan jan. 2001311 inlägg

Dick vann

------------------
// sanna
// "Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams."
E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952

Medlem sedan dec. 200080 inlägg

Jag tycker nog att jag skulle ha vunnit...=)

Jag behöver pengarna bättre...

//BazeHead

------------------
Call me nasty,
but you know i´m right!!

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Jag råkade "bläppa" förbi baren en gång. Såg Molle och bytte kanal i samma ögonblick som han hade avslutat sin första mening... Vilken fåntratt.

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Jag bytte kanal så fort jag sett Molles frilla, sen var jag tvungen att döva min hjärna med alkohol för att inte gå in i koma.

Killen är i starkt behov av en tvångsmässig kustjägarklippning samt ett kok stryk :)

------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein

Ni får ursäkta mig, men jag tycket att Molle hade den näst största talangen att roa mig som tvtittare under Barenperioden... Näst efter Markus förstås ;)

------------------
www.motorforum.nu

Du ursäktas inte Bire... :e

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Nej Bire, nu har du gått över den tunna linjen och blivit totalt vansinnig ;)

------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein

*asgarv*

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
132 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)