QQMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg Skatta er lyckliga, småpojkar. ;)
En annan måste fixa till en C-uppsats innan vecka 2, dvs 40 sidor vetenskaplig text - och det är inte kattskit! Speciellt inte när man knappt har börjat med bakgrunden än... För att inte tala om avgränsning, metod, datainsamling, analys...
..samtidigt som man jobbar halvtid och har en recension ur tre aspekter och ett relationsarbete att fixa.
Nåja, det är bara att bosätta sig på biblioteket och gräva ner sig i litteraturen! :e
*puh*
------------------
To be or not to be - that's not a question!
[Redigerat av Q den 11 dec 2000]
LlergellMedlem sedan sep. 20001 943 inlägg Angående betyg, jag får bara två betyg i år eftersom det är de ändå två kurserna som tar slut. Data och bild, databetyger hänger nog lite på min uppsats som jag har att göra till på torsdag... :( :) :(
------------------
/David
TTomasMedlem sedan feb. 2000220 inlägg Åh, tack för att ni påminner mig om att jag är klar med allt vad skola heter och att jag aldrig kommer sitta vid en skolbänk igen! ;)
------------------
...let's play master and servant...
XXoroXMedlem sedan nov. 2000362 inlägg Har SH A prov på politik om 20 min.
:e
------------------
-Carpe Diem -
[Redigerat av XoroX den 12 dec 2000]
PPerMedlem sedan dec. 1999503 inlägg XoroX: släng in ett mellanslag framför dina smileys annars blir det bara "tecken" ;)
:e <--- Utan
:e <--- Med
------------------
- Per
RRazofishMedlem sedan sep. 2000780 inlägg Det var ju rätt lätt eller vad säger du XoroX :e
------------------
- Razofish a.k.a. Per
LlergellMedlem sedan sep. 20001 943 inlägg ;) :) :D :e :h :l :( :o :r :f :p x( :x :q :i §jr §e
Det funkade för mig med :e
------------------
/David
MMattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg Jag måste skriva ett arbete om Förintelsen, August Strindberg, en bokrecension på finska (eh, måste läsa boken också), något skit på engelska, svara på massa flumfrågor om genetik osv osv.
Men vet ni vad? Mina betyg sattes idag.. :e
------------------
matti.intelligens.nu
LlergellMedlem sedan sep. 20001 943 inlägg Matti: Hur gammal är du?
:)
------------------
/David
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg...Och jag måste tvätta bilen..Innan midsommar helst ;)
LlergellMedlem sedan sep. 20001 943 inlägg Är det sant....
------------------
/David
MMattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg lergell, beror lite på när man frågar. 15 ibland och 16 ibland.. 15 i det här fallet.. ;)
Bire, jag kan tvätta din bil om du skriver en bokrecensionen på finska åt mig?
------------------
matti.intelligens.nu
[Redigerat av Matti den 12 dec 2000]
LlergellMedlem sedan sep. 20001 943 inlägg Oki doki :e
------------------
/David
Bire jag trodde att såna högteknologiska bilar som du har inte behövde tvättas ;)
------------------
what about I give you the finger...
AAxelMedlem sedan aug. 20004 638 inlägg I år får jag bara ett betyg (Naturkunskap A) för att det är den enda kursen jag avslutar.
Vi på NV och SP-programmet i Mjölby fick inte läsa data för att de tog för givet att vi kunde det. Jättetoppen. Då missar man ett klart mvg plus att man måste lära kompisarna grundläggande saker i Word.
------------------
Axel Veibäck
- http://www.axelweb.nu
- axel@axelweb.nu
Smurfa rättigheter smurfade. All smurf förbjuden
QQMedlem sedan apr. 20002 882 inlägg Visstja, måste byta däck på bilen också... Fast fan vet om det behövs, det lär ju aldrig bli vinterväglag i Småland om det fortsätter såhär... :l
+10 grader idag... Ska det va så? :q
------------------
To be or not to be - that's not a question!
[Redigerat av Q den 13 dec 2000]