Nu på fredag skall jag på semester till Egypten och och därför tagit ledigt en vecka från skolan. Men gissa vad jag skall göra då? Jag skall lämna in sju arbeten nu på torsdag och göra 2 prov. Inte roligt :(
Det har du rätt i! Men det händer väldigt ofta att lärarna inte pratar med varandra och på så vis lägger dom arbeterna samtigt och dom skall med andra ord vara inlämmnade samtidigt och tyvärr så missade jag ju en vecka nu som resten av klassen skulle haft på sig och göra klart arbetena. Men livet går vidare min käre Watson :)
Jag får IG istället för VG i geografi om jag inte lämnar in en *******-uppsats i övermorgon.. samma sak i en massa andra ämnen... :( :l x( :( :(
visst, det är egentligen mitt fel.. men samtidigt så var det inte jag som uppfann betygen och skolan.. :l
Ahh fan asså.. :o
Om jag lämnar in ett arbete imorrn, som jag har på datorn hemma, så kan jag få upp mitt SO-betyg. Men den måste in imorrn, senast, och min skrivare é paj! :x
(Gubbj-veln till lärare låter oss inte använda datorerna på SO-timmarna, så alternativet att ta med sig .doc-filerna på diskett är otänkbart :()
VAD GÖRA???!?
------------------ "Moral är bara en fråga för människor som inte redan befinner sig i helvetet" - Wally
På fyra lektioner hann jag med två provliknande företeelser och en redovisning + inlämning.. (sitter fortfarande och skriver på det jag skulle ha lämnat in för åtta timmar sedan...)
*Läste en hel bok, 288 sidor, i fredags och skrev klart redovisningen (som förresten blev usel) igår natt vid halv två.* ;)
Idag fick jag tebax ett prov och en labbrapport på Kemin, båda med ett mvg. Yes! Labbrapporten hade jag "lämnat in" till läraren över email klockan elva sista dagen. Man ska ju vara ute i god tid.. :e
Om några dagar tänker jag köra debattera betyg med er här på wF.. ;)
men först måste jag på något omänskligt och mirakulöst sätt fixa allt jag ska göra..