Så åkte äntligen Meral ut från Baren! Vilka har vi då kvar? Jo, Ingo (ragger), Dellamorte (Mr Silikon) och Herr Lundberg (poet och rivningsexpert). Inte de man tippat från början, men det gör detsamma vem som vinner av dem, det vart iaf inte Annie eller Håkan - tack för det! ;)
I Big Brother har vi också tre oväntade finalister. Angelica (har jag väntat på att hon ska åka ut sen första början), Paula (var väl mest trolig av de tre att vara i final) och Christoffer (tala om joker!). Tyvärr försvann Johan frivilligt ut genom dörren och Per förlorade mot Angelica (hur fan gick det till?)...
Nu hoppas jag mest på Christoffer, men han har ju de facto inte varit där hela tiden, så då har vi bara Paula kvar - Angelica får faan inte vinna...
Men det lär hon väl göra i alla fall. ;)
------------------ To be or not to be - that's not a question!
Med den "logiken" som de kör med i robinson lär väl den största skitstöveln vinna... mao Håkan. Fast Linda och Anne ligger ju lika bra till av samma anledning. Den enda "värdiga" som är kvar är annars Hildegard.
Alternativt att ingen av de kvarvarande vinner utan Anders Lundin tar hem spelet efter det sista örådet... utvilad och mätt i magen ;)
Den enda "värdiga" som är kvar är annars Hildegard
Och hur länge hade hon klarat sig ensam på ön? Nä, jag håller på Håkan. Han har åtminstone bevisat lite överlevnadstakter både i att ha klarat sig själv och i det sociala rävspelet.
Jag förstår inte varför alla blir så upprörda över att Mattias försökte sno mat. Säg den på den där ön som inte har fuskat eller varit beredd att göra det.
Men lag nord var ju inte så trevliga som de verkade. Dom höll tydligen också på och gjorde en del dumma saker men dessa kliptes tydligen bort.
Nä, men det hade ingen av de andra kvarvarande heller. Men robinson handlade ju inte om överlevnad sades det i bubatråden... isåfall hade de som sitter där nu fått åka hem för länge sen. Det handlar om fjäsk, rövslickeri, baktaleri och ett allmänt taskigt uppträdande (det typiska såpa-uppträdandet mao). Fast jag håller iofs med om att Hildegard inte riktigt motsvarar de kriterierna ;) Så just för att hon är så neutral ser jag henne som en värdig vinnare. :)
Hildegard o Håkan måste vara de som går till final hoppas jag. Hildegard har ju iaf passat mattias. Hon skulle passa bättre i nån annan dokusåpa, typ BigMamma ;)
------------------
//M@rtin
249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2