webForumDet fria alternativet

Buba utröstad

Politik & samhälle

142 svar · 793 visningar · startad av stevenet · sida 2 av 8

Frågan, av stevenet

Var det bara jag som fick en chock när svenska folkets "egna" Buba Badjie blev utröstad? Håller numera på Adnan, då han var den enda som inte rösta på honom... \------------------ SteveNet \- <stevenet@webmarkit.net> Stjäl inte mer än vad du kan bära, staten hatar konkurrens.

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 2000696 inlägg

Det var väl inte konstigt att Buba åkte ut! En sån jxxla merschershmidt! Jag fick kräckningar första gången jag såg honom! Nu äntligen kan man se på Robinson! Jag hade röstat ut honom det första jag gjort!

------------------
It´s nice to be important! But it´s more important to be nice!

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Äh, Buba var cool. Hans lag behövde lite rättning i leden, jävla latmaskar verkar dom vara.

------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein

Medlem sedan jan. 20001 932 inlägg

Buba hade ju iaf der Glugg des Welts.

:e

Såg ni när han använde värsta trädgrenen som tandpetare? Det var i första eller andra avsnittet tror jag...

Hur kul som helst!!!

:e :e :e

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Först nu såg jag reprisen. Måste säga att Buba var ju den enda personen i lag syd som det var någon stake i. De andra - vilka gnälliga egoister... var det någon som hade lagkänsla så var det ju Buba, han tänkte iaf framåt för lagets bästa. Undrar om grabbarna i det laget nånsin fått dra på sig marschkängor och med full mundering haft överlevnadsprov i lumpen... nä, skulle inte tro det ;)

------------------
En genomvåt man är inte rädd för regnet

Medlem sedan feb. 20001 507 inlägg

Vem orkar egentligen bry sig om vilka som åker ut eller inte, det är bara ett plågsamt sätt att försöka bli känd. Buba som inte ens blev Mr. Robinsson -2000 har varit hos Luuk och fått massa reklam för sina tröjor.

Usch för alla dessa komersiella såpor som finns nästan på alla kanaler, Baren, Big Brother, Robinsson.

Jag bryr mig inte.......men överlever ändå :)

------------------
JaktJanne

"Mannen är tyst när han lider,
Kvinna lider när hon är tyst"
- Sv. Ordspråk

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Du hade rätt Matti, Buba kommer tillbaka! :)

------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/

Medlem sedan apr. 20001 521 inlägg

Hade jag varit medlem i "lag Syd" så hade jag ta mej tusan inte vågat visa mig hemma i Sverige igen efter dagens avsnitt ... !!!

*morr*

------------------
BUTTERSMURFEN

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

I told you..

------------------
matti.intelligens.nu

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Ha, vilka problem de fick i lag syd... "vad ska de NU säga till Buba?"..
he he he ;) nä, nåt jädra-anamma verkar det inte finnas i det laget...

------------------
En genomvåt man är inte rädd för regnet

Äckliga lögnare! x(
De enda vettiga medlemmarna där var Buba och Adnan.. Stackars den som får komma tillbaka till dem.

------------------
/Erik

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

USCH!!!

Att ljuga så där mycket är ju skamligt! Dessutom utse Adnan som skurk som var den enda som INTE röstade på Buba. *bläh!*

Jag hoppas VERKLIGEN att Buba väljer lag Nord när han kommer tillbaka... för såna svikare och lögnare skulle jag då inte vilja ha att göra med!

------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg

Nu kan inte jag låta bli att reagera. Hur kan man dra ihop några såna där lögner? x( Sen att skylla allt på Adnan är ju totalt skamligt. *hoppar på Linda och Mathias* x(

------------------
"Ibland sitter kristna ungdomar i en källare och käkar ostfralla..."

Han kan väl inte välja? Det var ju lag syd som blev av med en medlem. Därför kommer den "nye" komma till dem.

Det de diskuterade var hur de skulle manipulera Buba så att han var en "lojal" sydare.

------------------
/Erik

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Jo, men de kommer ju att slås ihop och då tror jag inte Buba kommer att umgås så mycket med Syd, snarare med Nordarna och möjligen de utomstående på Udan Dara eller vad ön hette.

------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade

Medlem sedan feb. 20002 612 inlägg

Det är klart att Buba kommer att ty sig till nordarna. Dom är lite vettigare i skallen och händigare som Buba är och då kommer det nog falla sig naturligt att Buba söker sig till dom.

------------------
www.lns.nu
------------------
Cave canem

Medlem sedan juni 20001 251 inlägg

Har ni redan räknat bort Arthur?

------------------
SteveNet - stevenet@webmarkit.net
Stjäl inte mer än vad du kan bära, staten hatar konkurrens.

Medlem sedan feb. 20002 218 inlägg

linda får x( x( x( x( x( av fem möjliga...

------------------
we are a part of o'learys army
we are up to win the league

[Redigerat av Freestyler den 12 nov 2000]

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Det deltagarna inte visste var att även tittarna deltar i final(ut)röstningen

[Redigerat av Matti den 12 nov 2000]

Det har du rätt i, varken Mattias eller Linda har stor chans i en sån. Fast förhoppningsvis kommer ingen av dem komma dit.

------------------
/Erik

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Jag tror nog att Buba är tillräckligt smart för att genomskåda deras fula spel. Jag menar, snubben har ju läst in två veterinärsexamen, på två olika främmande språk så han har nog ett och annat i knoppen :)

------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)