Jag har typ 15 korkar, men jag har inte fått den "hemliga" korken med en Coca-Cola flaska på!
Snälla, lergrell du skojar väl :)
Det finns inga hemliga korkar! Alla ser likadana ut. Bara ett säljtrick av CocaCola för att locka "samlare" att köpa massa coke. Sådan är kapitalismen ;)
//Demo
------------------ Den som vandrar ödmjukhetens väg drabbas inte av trafikstockningar.
På internet och i andra nätverk skickas information i paket. Dessa innehåller lite information om vem som har skickat dem och lite annat. Det paket som skickas till free.webforum.nu innehåller t.ex det här meddelandet :) Bughawk håller visst på att samla på såna här paket. Men bughawk är ju lite konstig också :e
När jag var liten samlade jag på glasspinnar! Jag fick ihop typ 1000 stycken o jag har kvar dom än :) En hel låda full ;). När jag fåttihop några till ska jag sälja tillbaka dem till GB :e
När jag bodde hemma så samlade jag på tändsticksaskar, cigarettpaket och ölburkar, allt snyggt uppsatt med häftstift på vägen :) När jag började samla på stänkskydd till bilar tyckte föräldrarna att det fick vara nog :D
------------------
// Niklas
Nicrosoft, nu utan hår.
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e