Dreamhack 2000
36 svar · 478 visningar · startad av JoakimE · sida 2 av 2
Frågan, av JoakimE
Nån mer här som ska till Dreamhack?? \------------------ lazy by nature You can run, and you can hide, and I wont even look for ya
Läs frågan i sin helhet →äsch, jag vet inte.
med tanke på att jag aldrig varit på ekerö så tänkte jag bara samla in lite poäng från lokalbefolkningen.
men var sådär då! x(
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
sucky, sucky. five dallah!</A>
Hoppla, uttryckte mig visste lite klantigt... Menade naturligtvis inte allvar - om de huserar i Kupolen nu räcker knappt en ordinär gympasal till, så jag tänkte bara vara lite rolig... Och se så fel det blev... :l
Sorry! :(
------------------
To be or not to be - that's not a question!
Kim, inget fel på Kista! x(
------------------
-- spango
Windows can't find the keyboard. Press any key to continue.
Kista är väl inte direkt något ställe man gärna bor på? Att ha ett jobb där skulle inte sitta fel, men att bo där känns lite överflödigt med alla företag runtomkring.
Jo, ett jobb i Kista skulle sitta fel. Tråkig miljö (stora jävla Ericssonkomplex) och på norra sidan om stan (helt fel, söder ska're va) och trista lunchrestauranger.
På ena sidan om tunnelbanan ligger tele- och datakomföretagen i stora anonyma byggnader, på andra sidan sitter finska alkisar och pimplar bira och skränar. Nästan som i USA, "wrong side of the tracks".
Inte nog med det, överallt stroppar en massa underbetalda Ericssonmänniskor runt och flashar med sina låtsasleg. och tror att dom är häftiga för att dom har headsets till sin telefon. :e
"Ja jag, jag hatar hela Kista centrum,
ja jag, jag hatar Electrum och Isafjordsvägen." (Mel. Ebba Grön - beväpna oss)
Tre år i Kista har gjort mig allvarligt miljöskadad, om ni kan, åk aldrig dit! :h
------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein
Aaaaaaaaaaaaaaah
fan va det är fett!!!!!!!!!!!!!!!
Dreamhack roxxar hårt som fan!!!!!!!!
------------------
lazy by nature
You can run, and you can hide, and I wont even look for ya
Inte nog med det, överallt stroppar en massa underbetalda Ericssonmänniskor runt och flashar med sina låtsasleg. och tror att dom är häftiga för att dom har headsets till sin telefon. :e
mmmmmm.. men vad gör man inte för lite pengar.... §e
------------------
MVH
/C
"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Med betoning på lite då, om det gäller Ericsson §e §e
------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein
Det är fjärde gången dom har Dreamhack i Kupolen i Dalarna. Istället tycker jag att dom borde ha det på olika ställen så andra människor kan få någon chans och inte bara dalmasar :)
Dom kan ju ha det i GÖTEBORG till exempel :e
------------------
/David
Vad gör man på Dreamhack som man inte kan göra hemma?
Hur ofta svär du och 3000 andra när nån idiit sänker hela kupolen???
------------------
lazy by nature
You can run, and you can hide, and I wont even look for ya
Vaddå det har ju bara varit 2 stycken feta strömavbrott... det är nog "straffet" för att norrbaggarna fick upp nätet så pass snabbt ;)
Strömavbrotten var ju bara roliga, man kunde ju gå runt i Kupolens köpcentrum och garva åt affärsinnehavarna som stod och såg desperata ut när de väntade på ström... humor! §jr
/Morph
Bire:
Varför gå på krogen när man kan sitta hemma och supa?
Klart det går att sitta hemma men det kanske är trevligt om man är flera...
murofbew: Jag sitter hellre hemma :)
Hehe, hörde att Dreamhack har köpt upp *hela* ÅBROs lager av Jolt, plus importerat från Danmark eller vad det var... :e
------------------
To be or not to be - that's not a question!