F fie84 Medlem sedan okt. 2000 28 inlägg Frågan 26 nov. 2000 18:37 #1 tycker inte ni oxå att skunk har blivit segt,rörigt,dålig layout & så står det att massa på ens lista är online fast de inte alls är det m.m nån som känner de som har gjort skunk meddela då dem att de borde fixa skunk annars så tappar de massa med medlemar!!!
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Eh.. du skulle inte kunna sätta ut en och annan punkt där och där, det tenderar att bli lite svårläst med allting i en hel lång mening.. ;)
Och Skunk, har aldrig orkat bli medlem där, det finns redan så många communitys..
------------------
"Moral är bara en fråga för människor som inte redan befinner sig i helvetet" - Wally
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Nej, det tycker jag inte.
Det har inte blivit segare. Det är precis som förut.
Det har inte blivit rörigare. Mycket enklare att hitta sina egna grupper och vänner
Layouten fungerar. Det är ganska överskådligt och har blivit betydligt bättre sen dom lanserade skunk 2. Färgerna kan ju fortfarande diskuteras.
Rx har sagt (även om du inte fattar det) att detta inte är den färdiga versionen av Skunk 2.
Rx har gjort skunk 1. Spray ligger bakom Skunk numera och därmed även Skunk 2.
Jag tror inte dom tappar besökare för detta.
Det heter medlemmar.
/ Kim aka. Cim
L lergell Medlem sedan sep. 2000 1 943 inlägg Varför alla dess comunitys? För min del räcker det med e-mail och webforum :)
------------------
/David
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Lergell, inget icq? ;)
------------------
matti.intelligens.nu
Helt rätt om segheten på skunk, den har inte blivit segare det har varit lika segt sista halvåret.
------------------
JaktJanne
"Mannen är tyst när han lider,
Kvinna lider när hon är tyst"
- Sv. Ordspråk
N nanne Medlem sedan dec. 1999 1 749 inlägg Skunk har jag övergett. Numera kör jag bara wF och lunarstorm. Folket på skunk är så konstiga. Bara massa snusk och porr överallt.
------------------
"Där ser du. De är synthare och inte scientologer..."
nanne.net
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg nanne
Du glömde den största gruppen - fjortisar :e
------------------
"Ibland sitter kristna ungdomar i en källare och käkar ostfralla..."
Försöker att övertala min tonårsdotter att överge skunk med blandat resultat, hon använder www.popit.se mer ock mer för chat.
------------------
JaktJanne
"Mannen är tyst när han lider,
Kvinna lider när hon är tyst"
- Sv. Ordspråk
J jojje Medlem sedan okt. 2000 27 inlägg -
[Redigerat av jojje den 01 dec 2000]
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg
En annan sak är att webforum är mycket bättre än Nolltre forum
wF är bäst!! Pallar ej fula communitys, klarar mig med Messenger, ICQ, email och wF! :e
(och SweClockers forumet kikar jag lite på ;))
------------------
"Moral är bara en fråga för människor som inte redan befinner sig i helvetet" - Wally
G Grymt Medlem sedan dec. 2001 1 685 inlägg Ett forum som hämtar det mesta från ett annat forum brukar inte gå så bra ;)
------------------
Jag är lite borta men lämna ett meddelande
har inte varit aktiv i någon community efter stajl blev lunarstorm, det blir för många fjortisar överallt :e
------------------
MVH
/C
"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Det brukar gå ungefär ett år innan en community blir helt fjortis-invaderad. :e
------------------
"Ibland sitter kristna ungdomar i en källare och käkar ostfralla..."
A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg *Litar helhjärat på Bire* ;)
Jag är medlem i både Skunk och Lunarstorm, med ett sammanlagt antal meddelanden på ungefär.. ehh. fem. :)
Vad ska man med de stora communitiesarna när jag kanske kan skriva en egen och sitta ensam och skicka meddelandan till mig själv? :e
------------------
Axel Veibäck
- http://www.axelweb.nu
- axel@axelweb.nu
Dime con quién andas y te diré quién eres.
J jispir Medlem sedan maj 2001 1 343 inlägg Kan hålla med Fie84
Skunk är segt m.m
Har övergett skunk gjorde det för ca 1-2 månader sedan. Finns ju ingte där att göra m.m längre.
Håller mig till olika forum samt till ICQ det är mycket bättre.
------------------
Utdrag nr 4 ur jispirs regelbok -->Använd alltid gratis tjänster från verktygslådan. :e
Ett gott trams förlänger livet :e
F fie84 Medlem sedan okt. 2000 28 inlägg det är bara min åsikt om skunk ni behöver inte tycka det...!!men vet ni varför det står att det är massa online men så är de inte det?lite jobbigt!finns det nått annat enligt mig bättre community än skunk som typ har lika många användare? (lunarstorm är jag redan med i så nån annan)
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Kan hålla med Fie84
tro fan de'! ;)
------------------
<A HREF="http://cartman.nu " TARGET=_blank>
that's what brian boitano would do!</A>
J jispir Medlem sedan maj 2001 1 343 inlägg ja det gör det kolla in www.mupp.nu är snabbare mycket snyggare har fler funktioner m.m.
Har fått en jätte bra kritik ;)
------------------
Utdrag nr 4 ur jispirs regelbok -->Använd alltid gratis tjänster från verktygslådan. :e
Ett gott trams förlänger livet :e