DDamionMedlem sedan aug. 2000207 inlägg Färdig med forumet men min "första sida" ser rätt kass ut :r .. Men den ska komma upp imorrn om netintense är färdig.. får fixa en ny startsida senare.. men undersidorna är rätt reko :) ... Jag kommer att utvekla sajten allt eftersom.. Kommer lansera DvD avdelning snart.. Har 107 dvd filmer i min hylla som bara väntar på att bli recenserade.. Jag meddelar imorrn läget...
------------------
»John
Nolltre �
DDamionMedlem sedan aug. 2000207 inlägg Måste ha varit förjävligt länge sen jag var inne på webforum.. Men forumet är iaf uppe nu..
------------------
»John
Nolltre ™
Redigerat med hänvisning till webForums regler §3, annonsering.
[Redigerat av Rikard den 20 nov 2000]
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Tja, vad ska man säga? En i raden av forum kanske? Jobbiga färger dock.
------------------
En genomvåt man är inte rädd för regnet
BBatboyMedlem sedan jan. 20001 006 inlägg
Men forumet är i alla fall rätt mycket bättre än detta. Allt fungerar helt perfekt..
Sikta mot stjärnorna, landa vid fotknölarna.. eller vad heter det?
/j
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggDamion
Eftersom du inte har någon e-post angiven publicerar jag kommentarerna här.
Som forumledare är det min skyldighet att informera dig om att ditt inlägg bröt mot webForums regler §3, annonsering - varför inlägget är redigerat.
Eftersom tråden i övrigt inte fyller någon funktion som inte täcks av de övriga forumen - webbtjänster, Kolla min hemsida - så stängs den även.
Synpunkter eller klagomål angående beslutet?
Skicka ett e-brev till forumledarna .
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
[Redigerat av Rikard den 20 nov 2000]