webForumDet fria alternativet

Varför heter jag ****

Småprat

146 svar · 7 422 visningar · startad av JaktJanne · sida 8 av 8

Frågan, av JaktJanne

I raden av inlägg om var vi bor och hur vi ser kommer nu vi till detta om vårat användarnamn, varför heter vi som vi gör :q Finns det en historia bakom eller är det tagit en Söndagsmorgon när inte hjärnan fungerade som den skulle. :) Mitt kom till för flera år sedan på en fest när vi var flera med samma namn :) hur är det met ditt ? \------------------ JaktJanne "

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juli 20031 132 inlägg

Jag heter Simon och jag är Online = SimOnline.... simpelt!

Medlem sedan sep. 2005849 inlägg

Kul tråd! :) Mitt nick är pga min fruktansvärt dåliga fantasi som tvingade mig att sno det från Kent som är mina All Time Favourites på musiklistan. OCH för att det passade så bra eftersom jag är väldigt svag för jeans, inte bara byxorna alltså utan jeansmaterial i allmänhet... :) Så egentligen är det inte så dåligt. Nicket alltså.

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg
Medlem sedan juni 2000974 inlägg

Mitt nick tillkom efter en del Counter Strike spelande och jag tänkte på det engelska ordet för gevär nämligen Rifle. Men det lät inte så bra då jag var en person som spelade och då blev det Mr. Riffles. Lät lite roligare då. Men nu har titeln fallit bort...

Medlem sedan juli 20031 505 inlägg

Man kanske inte behöver vara rymdingenjör för att förstå var mitt nick kommer ifrån.

Medlem sedan dec. 2005664 inlägg

cok, är helt enkelt mina initialer.

Medlem sedan aug. 200623 inlägg

För länge sen var jag dvdjon... men så kom norrmannen ett par år senare och crackade kopieringsskydd och tog även mitt namn. Sen när jag fastnade för joomla så bidde det mitt nya alias. Jonvision äger jag domäner till, men kallar mig jonkanon istället på ett par forum därför att inte sulla ner jonvision i sökmotorerna.

joomlajon är då det namnet jag använder i mitt administrativa syfte på internet.

/jon

249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)