Djuren vs Människorna
30 svar · 568 visningar · startad av Mr Nils · sida 2 av 2
Frågan, av Mr Nils
Hm, vem skulle vinna ett krig mellan människorna och djuren om vi var helt oförberedda? Jag tror personligen att människorna skulle kunna ta hem spelet, men jag är inte säker. \------------------ /Nils Wikberg \-"Law and order are for weak minds. Chaos requires management.
Läs frågan i sin helhet →Hehe håller dig på den punkten Rikard.
Vem var det som konstaterade det först? ;)
------------------
ännu ett otroligt genomtänkt inlägg av casca
Ni tror inte att vi människor skulle hitta lite skojiga grejer i Saddams bunkrar? ;)
Men vafan, hajen, han lär ju inte kunna ge sig på en stridsbåt 90 ens, även om han inte finns... ;)
------------------
Ett av de hemskaste djuren jag kan tänka mig vore en uppretad björnhona med ungar. Om björnen dessutom har pannband, en minigun och tillräckligt med ammunition för att kunna skövla större delen av Kanada (referens: Rovdjuret 1) så kan det bli riktigt jävla farligt, alltså.
------------------
Programmerare är verktyg för att omvandla koffein till källkod
Om björnen dessutom har pannband, en minigun och tillräckligt med ammunition för att kunna skövla större delen av Kanada
Om björnen har en motorsåg då? ;)
------------------
Hmm!
Det är inte å att den däringa Mr Nils i själva verket är en Babian som har förmågan att mingla som en mäniska i city???
Och att det är denna mutation av en enorm Babian hanne som vi riktiga mäniskor skall passa oss för?
Vad vet jag/vi Mr Nils (The Baboon) kanske redan samlar in några (vad det nu var för djurart som var smittade med HIV/AIDS) i Träsken och samlar just nu in en massa Myggor/Moskiter för att sprida denna svår botade sjukdom.
Vad vet jag men jag har varnat er
------------------
Windows 9x/Me=32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.
[Redigerat av CoolDude den 17 nov 2000]
Börjar vi snacka Stridsbåt 90, missiler och sånt nu? Då är det ju ingen match!
Fattade det som att vi alla var nakna och tomhänta förutom det naturen kan ge oss. ;)
Självklart skall vi använda oss av stridsbåt 90... Man är ju patriot, ;)... dessutom tillverkas den bara några mil ifrån där jag bor...
Mvh, Vide
------------------
It's not that I'm afraid to die. I just don't want to be there when it happens.
Kom hem till mig...
Oki...DÅ är jag gärna med! :e