mig har det väl hänt sisådär ett femtal gånger. fast det är inte alls lika irriterande som när man tänker i sql-frågor för att försöka bestämma sig för vad man har för olika lunchalternativ att välja på.
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
what would brian boitano do?</A>
Det finns värre saker. Jag och mina kompisar har börjat fundera på om klassen Snorkråka ärver från klasserna Snor och Kråka. Man känner sig lite insnöad då man tittar på saker och genast börjar skapa arvshierarkier.
------------------
Programmerare är verktyg för att omvandla koffein till källkod
Det värsta me wF är ändå när alla kompisar frågar va fan man håller på med... "är det så jävla skoj där", "vad är det som är så speciellt med den hemsidan?"
:e
*Måttligt opåverkad*
Idag höll en kille föredrag om internets historia i skolan. Kul att man kunde ungefär innehållet plus massa mer som han aldrig sa. Men tänka i if-satser gör jag inte (så ofta). :)
Det som jag lider mest av är min vilja att sätta ut smileys när jag skriver uppsatser, samt att använda C/C++-specifika operatorer (!, !=, etc) till redovisningarna på matteproven...
Men hur är det när man börjar prata chattspråk när man pratat på riktigt, med ord alltså.
När man pratar med någon, på riktigt, öga mot öga och dom säger:
"Jag jag pratade med han/hon idag, alltså IRL."
är det sjukt eller......??